До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Дизайнерський дует Proenza Schouler викупив свій бренд

Справи у американського бренду Proenza Schouler покращуються. Минулого сезону бренд знову повернувся з показами на Тиждень моди в Нью-Йорку, а тепер засновники бренду Джек Маккалоу і Лазаро Ернандес викупили свій бренд у акціонерної компанії Castanea Partners за підтримки нової групи приватних інвесторів. Таким чином, бренд привернув значний капітал, який сприятиме подальшому зростанню і розвитку компанії.

Дизайнерський дует Proenza Schouler

Окрім зміни керівництва відбулися також інші перестановки в управлінні. Так, фінансовий директор Джон Паочеллілі пішов у відставку, а на зміну виконавчому директору Джадду Крейну прийшов Кей Гон. Раніше Гон займав посаду виконавчого директора торгової мережі Torrid, що спеціалізується на розмірах plus size, і займав пост генерального директора в підрозділі з перебудови та реструктуризації у глобальній фірмі Alvarez & Marsal. Щоб підтримати зусилля нового генерального директора, Мері Венг приєднається у ролі оперативного директора, а Джонатан Фрідман буде тимчасово виконувати обов'язки фінансового директора.

Реклама

У спільній заяві дизайнерський дует Джек Маккалоу і Лазаро Ернандес повідомили, що вони дуже щасливі управляти своєю компанією і повністю контролювати долю Proenza Schouler.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.