RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

З дна морського: рекламна кампанія трикотажної лінійки BEVZA

05 серпня 2020

Упродовж сезону осінь-зима 2020/21 український бренд BEVZA й далі розвиває sustainable-складник у своїй роботі. В рамках цієї колекції Світлана Бевза показала трикотажну лінійку. Її виготовили з поліестеру, що є результатом перероблення пластикових пляшок, зібраних на дні океану. Меланжева туніка в колекції — це вже перероблений денім. Через кілька місяців марка представляє рекламну кампанію, у якій повертається саме до води — стихії, без якої не було б нічого.

BEVZA осінь-зима 2020/21

BEVZA осінь-зима 2020/21

BEVZA осінь-зима 2020/21

BEVZA осінь-зима 2020/21

 «Етичне ставлення до природи й виробництва — одна з фундаментальних цінностей BEVZA. Ми впевнені, що мода не має існувати ціною життя цілої планети», — розповідає Світлана Бевза. До капсули ввійшли різноманітні сукні й боді кількох кольорів. Доповнюють одяг сережки й намиста як колоски пшениці.

Фото: Stephan Lisowski

Модель: Maryna Bakhmatska та Anastasia Chugunkina

Волосся: Pavel Lotnik

Макіяж: Yevgeniya Kozlova

BEVZA ·

Ще в розділі Бренд

Популярне