
Сімейні цінності: святкова рекламна кампанія Ralph Lauren
Героями нової святкової кампанії Ralph Lauren став паризький танцювальний колектив La Marche Bleu. Кампейн Family Is Who You Love присвячений родині, єднанню й згуртованості.
Команда, яку очолює хореограф Лео Волк, відома тим, що стирає межі між сучасністю та гіп-гопом — своєрідний культурний вимір, що нагадує власну історію Ральфа Лорена. Крім La Marche Blue, у святковій кампанії взяли участь сценарист, продюсер і режисер Грег Берланті і його чоловік Роббі Роджерс, модель Філіп Бред і його сім’я, члени американської некомерційної громадської програми Work to Ride, професійний регбіст Маро теж зі своєю сім’єю, а також музикант, актор, продюсер і дизайнер Едісон Чен і китайська супермодель Цинь Шупей.
До святкової колекції Ralph Lauren увійшли одні з найзнаковіших силуетів бренду — сорочки-поло й фактурні кашемірові светри. Цього сезону бренд також пропонує утеплений верхній одяг, зроблений з переробленого нейлону, поліестеру й пуху.
Ще в розділі Бренд
Популярне

6 годин сну: корисно чи шкідливо?

Інтервальне голодування: особистий досвід

Фейсбілдинг: що потрібно знати про фітнес для обличчя

Гід наймоднішими джинсами сезону весна-літо 2021

Особистий досвід: як ефективно тренуватися з гумою

Маланка: зйомка українського Vogue в Карпатах

16 серіалів і фільмів, якщо вам сподобалися «Бріджертони»

Гід наймоднішими спідницями сезону весна-літо 2021

Кольоровий денім — головний тренд сезону весна-літо 2021

5 трендів сезону весна-літо 2021, які можна носити вже тепер

Ховаємо щоки: три короткі стрижки для круглого обличчя

11 фільмів, які можуть здобути «Оскара» у 2021 році
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.