Кавалер Троянд: що потрібно знати про дизайнера Річарда Квіна

05 серпня 2018

Амаль Клуні у вбранні Richard Quinn на Met Gala, а Єлизавета II – в першому ряді на показі дизайнера – останнім часом у молодого британця, Річарда Квіна, приводів для гордості ціла колекція.

Річард Квін

«Я і не думав, що візит королеви наробить стільки шуму, – розповідає Річард Квін. – Ця новина підірвала мій Instagram!». У березні Єлизавета II відвідала лондонський показ дизайнера, щоб вручити йому спеціальну премію від Британської модної ради – прямо на подіумі. Ця зустріч застала Квіна зненацька. Премію з рук королеви він брав, одягнений так само, як і під час нашої зустрічі,– у пом'яту картату сорочку, звичайні джинси і бейсболку: «Це був мій перший великий показ – думати про зовнішній вигляд не було ні сил, ні бажання».

Сатинове пальто, Richard Quinn; легінси з поліестеру, Neith Nyer; сатинові туфлі, Kenzo; сережки, латунь, Céline

Показ осінньо-зимової колекції Richard Quinn став одним з найбільш пам'ятних на Тижні моди в Лондоні. Дизайнер представив колекцію багатошарових суконь-трансформерів з тканин в кольоровий принт – такий досі можна знайти на вінтажних шпалерах і наївному «бабусиному» текстилі. Британські топ-моделі Адвоа Абоа і Джин Кемпбелл з'явилися на подіумі в речах архітектурних силуетів, навіяних модою 1940-х і діорівським New Look, – тільки у Квіна ці речі були одягнені поверх обтягуючих трико. Річард вважає, що йому пощастило: «Я створюю колекції якраз для таких дівчат, як Адвоа, – розумних і сміливих. Для мене вона – ідеальне втілення ідеї бренду». Число прихильниць дизайнера зростає – минулого року Леді Гага виступала в образах Richard Quinn в рамках концертного туру Joanne. У травні цього року Амаль Клуні відкривала вечір Met Gala в нью-йоркському Метрополітен музеї в костюмі сучасної Попелюшки авторства Річарда Квіна: в тугому корсеті з пишним подолом, одягненому на вузькі штани-сигарети. Замовити це вбрання у молодого дизайнера їй порадила Анна Вінтур.

Сукня з шовку і бавовни, Richard Quinn; сатинові туфлі, Kenzo; колготки, Wolford; сережки, латунь, Céline

Квін став героєм заголовків британських газет приблизно через рік після того, як виграв конкурс H&M. Головний приз у розмірі 50 000 євро допоміг дизайнеру відкрити 2017 року власну студію по друку на тканині. Вона займає приміщення під залізничним мостом в модному арт-районі Пекхем на південному сході Лондона. Неподалік розташовані столярні майстерні батька Річарда, а 40 хвилин їзди – околиці Елтема, району, де дизайнер виріс.

Топ з жаккарду, рукавички з жаккарду, все – Kenzo; колготки, Wolford; сережки, латунь, Céline

Ми розмовляємо за великим столом на другому рівні студії – тут розміщений офіс Річарда. Його монохромний одяг – повна протилежність речей з кричущими принтами, якими заповнений весь перший поверх. «На початку кар'єри складно було уявити, яке дороге задоволення – виробляти власні тканини. Тоді я зрозумів: робити колекції з великою кількістю принтів можна, тільки якщо випускаєш їх своїми силами, – розповідає Річард під звуки проїзду потяга зверху. – Після перемоги в конкурсі H&M я відразу запустив виробництво. Одне з перших замовлень – тканини для колекції Чарльза Джеффрі – ми друкували буквально на напіврозібраному столі». Крім хулігана Джеффрі з бонвіванського проекту Loverboy, до Річарда Квіна почали звертатися інші молоді дизайнери – Стефан Кук, Ділара Фіндікоглу і Грейс Уельс Боннер, а слідом за ними – компанії J. W. Anderson і Burberry. «Ми навіть встигли виконати замовлення для оргкомітету турніру Вімблдону», – з неприхованим захопленням додає Квін.

Сатинове пальто, Richard Quinn

Топ з віскози, Supriya Lele; спідниця з мохеру і бавовни, Jil Sander; колготки, Wolford; сережки, латунь, Céline; човники зі шкіри та гуми, Balenciaga

Свій шлях у модну індустрію Річард починав з мистецтва: в школі він захоплювався героями поп-арту. У творах Енді Ворхола і Роя Ліхтенштейна дизайнера приваблювала характерна робота з лініями і кольором – сліди їх впливу можна знайти в силуетах і палітрі його колекцій. Спочатку багато хто думав, що на складні конструкції з текстилю з перебільшеними квітковими мотивами Річарда Квіна надихали образи перформаніста Лі Боуера. Дизайнер зізнається в любові до Боуера, але розповідає, що більший вплив на нього зробили роботи маловідомого американського художника Пола Харріcа. Ще у Квіна є ідея фікс, яка частково пояснює одержимість принтами: дизайнер каже, що в експериментах з кольором шукає спосіб перетворити жінку в тканину. Один з його студентських проектів – розробка оббивного матеріалу з людського волосся. Річард нарікає на брак часу – амбітний проект так і не вдалось реалізувати.

Вельветовий жакет, легінси з поліестеру, все - Neith Nyer; сукня (одягнена як топ) з шовку і поліестеру, Chalayan; сатинові туфлі, Kenzo; сережки, латунь, Céline

У 28 років у Річарда Квіна солідний список досягнень, але що далі? «Хочу, щоб у нас в компанії було більше місця і вільних рук, – ділиться дизайнер. – А якщо серйозно, то найбільше мене зараз інтригує чорний колір. У наступній колекції я збираюся провести кольорову «чистку» – від мене чекають колекції з яскравими принтами, квітковими мотивами і сексуальними трико. Саме час всіх здивувати».

Топ з шовку, Marni; бавовняна спідниця, Miu Miu; сережки, латунь, Céline

Текст: Helena Fletcher

Фото: Daisy Walker

Стиль: Rosa-Safiah Connell

Зачіски: Kota Suizu @Caren

Макіяж: Lucy Joan Pearson з використанням The Body Shop

Асистент фотографа: Hugo Volrath

Асистент стиліста: Julie Velut

Ретушування: LAH Retouch

Модель: Maeva Nikita Giani @Heroes Models

Ще в розділі Бренд

Популярне