VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Рекламна кампанія Jacquemus стала картиною

13 лютого 2019

Симон Порт Жакмюс став ще одним дизайнером, який вирішив стерти межі між модою і мистецтвом. Канадська художниця Хлоя Вайз увічнила натхненний Французькою Рив'єрою мінімалістський стиль Симона Порта – проілюструвала кампанію Jacquemus весна-літо 2019.

Фото: @jacquemus

Одна з причин, чому всі люблять дизайнера – це його Instagram-акаунт, де він публікує по три однакові (або дуже схожі) фотографії, що створює ряди кураторського контенту. Хлоя Вайз також може похвалитися чудовим профілем в соціальній мережі, завдяки своїм дотепним постам, тому не дивно, що додаток зіграв ключову роль в їх професійному партнерстві. Згідно з WWD, у Жакмюса з'явилася ідея попрацювати з Вайз після того, як він подивився її історії в Instagram. Картини художниці з гумористичним відтінком торкаються таких тем, як захист прав споживачів, але, при цьому, вони натхненні тієї ж Рив'єрою, яку обожнює Симон Порт.

Jacquemus весна-літо 2019

Картини Вайз для кампанії весна-літо 2019 прекрасно втілюють естетику Jacquemus із зображенням поцілованих сонцем жінок, які недбало попивають розе на балконі біля пляжу. На них – одяг і аксесуари Jacquemus, в тому числі, міні-сумка на талії, один з фірмових аксесуарів бренду.

искусство · Jacquemus · весна-лето 2019 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне