
Історичний екскурс: нова осінньо-зимова рекламна кампанія Gucci
Креативний директор італійського модного Будинку Gucci Алесандро Мікеле представив нову рекламну кампанію осінь-зима 2019/2020. У кампейні, який отримав назву #GucciPrêtÀPorter, Мікеле звернувся до витоків і міжкультурним дослідженням, виступивши не тільки як дизайнер, але і як історик. Дослідження всіляких культурних і географічних особливостей різних століть і історичних періодів привели дизайнера до початку "прет-а-порте" та культовим образам, що охопили десятиліття, включаючи сучасність.

Рекламна кампанія #GucciPrêtÀPorter є продовженням історії, яку дизайнер продемонстрував на подіумі в кінці лютого. У нотатках до цієї зйомки модний Будинок пише: "Мода колекцій прет-а-порте знову займає головні позиції, як це було 30 років тому, коли сенсаційні заголовки на обкладинках журналів були присвячені обов'язковому подолу, сезонним квітам і тканинам". Дизайнер довірив зйомку британському фотографу Глену Лучфорду, в той час як художнім керівником став Крістофер Симмондс.
Ще в розділі BRAND
Популярне

Хто такі орки: відповіді з першоджерел

11 цікавих фактів про Ілона Маска

Як Віра Вонг відсвяткувала 73-річчя

5 фільмів та серіалів Netflix, які варто подивитися в липні

10 простих правил, які допоможуть вижити під час війни

Ти шо, звар'ював?! – гуцульські вислови, які стали частиною мистецтва

5 найкращих фільмів для перегляду в кінотеатрах у липні

Королева-мати: що треба знати про Олену Пчілку – матір Лесі Українки

Портрет нації: українські сім’ї сто років тому

Не можете заснути в спеку? Ось 8 порад у поміч

Найкращі фільми і серіали про принцесу Діану

Голлівудський актор та режисер Шон Пенн відвідав Бучу та Ірпінь
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.