До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

5 найкращих колекцій на Тижні моди в Будапешті

З 29 до 31 березня в Будапешті відбувся Budapest Central European Fashion Week, який з кожним сезоном набирає все більших обертів і об'єднує навколо себе дизайнерів з сусідніх країн: Чехії, Словаччини, Польщі, Румунії. Команда vogue.ua провела три дні в угорській столиці і вибрала найцікавіші колекції з BCEFW.

Nanushka осінь-зима 2019/2020
Nanushka

Nanushka – це, без перебільшення, найпопулярніший бренд в Угорщині, який до того ж добре відомий модному світу. Сьогодні марка продається в 30 країнах, включно з Україною, а її колекції легко замовити в два кліки на Net-a-Porter. Заснувала її ще 2006 року дизайнер Сандра Шандор, але переломним для Nanushka став 2016-й, коли до команди приєднався Петр Балдасті, який зайнявся комерційною складовою роботи. З цього моменту почалася міжнародна історія бренду, яка набирає обертів з кожним сезоном.

Реклама
Nanushka осінь-зима 2019/2020

Нова осінньо-зимова колекція, яку Шандор показала в Будапешті, присвячена стилістиці 1970-х років і натхненна живою музикою. Дизайнер активно працює у пастельній палітрі барв і постійно думає про комфорт, який має дарувати одяг. Ця турбота про зручність відчувається у всьому: і в м'яких трикотажних сукнях, і в пухнастих шубах з екохутра, і в приємній на дотик замші. Єдиним стороннім елементом у колекції став пластик – його акуратні включення стали своєрідним нагадуванням, як важливо створювати навколо себе комфортну оболонку і насолоджуватися кожним днем.

<b>NanushkaF19</b>

Marco Rambaldi

Цей сезон на Budapest Central European Fashion Week ознаменувався тісною співпрацею з Camera Nazionale della Moda Italiana. У першому ряду можна було помітити чимало представників італійської модної індустрії: байєрів, fashion-скаутів, журналістів й інфлюенсерів. Також тут показав свою колекцію молодий, але дуже цікавий італійський бренд Marco Rambaldi. 2014 року його створив випускник факультету дизайну Венеційського університету Марко Рамбалді, який вже встиг стати фіналістом впливового конкурсу Who's On Next 2017.

Marco Rambaldi осінь-зима 2019/2020

У ДНК Marco Rambaldi закладений стиль італійської буржуазії зразка 1970-х років, який в новій колекції мав досить драматичний і при цьому реалістичний вигляд. Натхненням для 28-річного італійця стали роботи фотографа Марчело Кампаньяно, а саме – його серія "Ролі". "Цією колекцією я хотів показати, що жінкам досі доводиться приміряти на себе безліч ролей, ховатися за масками і стереотипами, які нав'язує на них суспільство, – розповідає Рамбалді. – Цю різноманітність характерів я і вирішив передати за допомогою безлічі фактур, використаних у колекції. Різні види в'язання, екохутро, лакована шкіра, трикотаж і костюмні тканини – цей мікс і є ілюстрацією до життя сучасної жінки".

<b>RambaldiF19</b>

Abodi

Abodi – один з найяскравіших представників угорської моди. У його вбраннях, часом провокаційних і зухвалих, уже бачили Кайлі Дженнер, Кейт Бланшетт і Кеті Перрі. Зірки шоу-бізнесу люблять марку насамперед за сміливу роботу зі шкірою, яка стала головною і в колекції сезону осінь-зима 2019/2020.

Abodi осінь-зима 2019/2020

Засновниця марки Абоді Дора розповідає, що їй подобається балансувати між епохою бароко і футуризмом, романтизмом і міфічними єдинорогами. У результаті цих пошуків з'являються колекції, в яких костюми з чорної шкіри у стилі "Матриці" сусідять з об'ємними пуховиками з люрексу, ті самі єдинороги вдало вписуються в сексуальний напівпрозорий топ, а сукня для принцеси в будь-який момент може перетворитися в строгу чоловічу двійку.

<b>AbodiF19</b>

TOMCSANYI

Бренд Tomcsanyi 2010 року створила угорський дизайнер Дора Томчані, яка у своїх колекціях об'єднує спогади з дитинства в Східному блоці з вуличною модою і мінімалістичними деталями, в яких так чи інакше відчувається естетика 1990-х років. При цьому дизайнер активно працює з кольором і принтами, а колекції бренду хочеться розглядати в деталях.

Tomcsanyi осінь-зима 2019/2020

У колекції сезону осінь-зима 2019/2020 Томчані поєднала квітковий принт з різнокаліберною смужкою, до деніму додала акуратну вишивку, а велику фурнітуру, в найкращих традиціях 1970-х, поєднала з жіночним кроєм суконь. Вдалася барвиста, але при цьому не навмисна колекція з елементами ретро, але сучасним розслабленим настроєм.

<b>TomczanieF19</b>

Áeron

Бренд Áeron зародився в Будапешті 2012 року. Його заснувала Естер Арон, яка виросла в сім'ї продавців текстилю і з дитинства їздила з мамою на різноманітні ярмарки, пов'язані з тканинами і модним одягом. Перед тим як зайнятися власним бізнесом Естер отримала дві освіти – бізнес-адміністрування і в Будапештській школі сучасних мистецтв, а також співпрацювала з декількома великими угорськими брендами. Естетика Áeron – це мінімалістичний погляд на моду в найкращих її традиціях. Чисті лінії, відсутність зайвих деталей і стримана кольорова гама роблять її доречною у багатьох ситуаціях.

Áeron весна-літо 2019

Нова осінньо-зимова колекція не стала винятком. Неяскраві натуральні кольори в поєднанні з розслабленими і простими силуетами мають заспокійливий вигляд, що навіть звично агресивний леопардовий принт тут втратив всю свою силу і перетворився в контрастний геометричний візерунок.

<b>AeronF19</b>

Фото: Юрій Яцкулич, BCEFW

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.