
Cartier зібрали всі свої гіти в одній рекламній кампанії
Ювелірний Дім Cartier почав рік з розкішного подарунка своїм шанувальникам — команда бренду представляє проєкт під назвою The Cult of Design, у якому об’єднано його головні гіти. За допомогою цієї рекламної кампанії Cartier не просто заново відкривають усю красу таких колекцій, як Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère і Ballon Bleu, а й демонструють, що попри всю їхню розмаїтість їм притаманна головна спільна ознака — чистота ліній і прагнення досконалості в дизайні кожного виробу.

«Cartier — це новаторський ювелірний Дім, який перебуває в постійному творчому пошуку. Вже багато років поспіль ми показуємо, що наші культові дизайни здатні пройти випробування часом і не втрачають своєї актуальності, — розповідає Арно Каррез, директор з питань маркетингу та комунікацій Cartier. — Це вже впізнавані в усьому світі образи, які подобаються нашим клієнтам».



У проєкті чергуються всі ці колекції, які разом створюють унікальний зразок дизайнерської думки, яка яскраво проявляється як у ювелірному мистецтві, так і годинниковому. Зроблено кадри на світлому тлі, щоб у найдрібніших деталях можна було розглянути всі нюанси.
Читайте також:
Все, що потрібно знати про нову колекцію подарунків CartierЩе в розділі Аксесуари
Популярне

6 годин сну: корисно чи шкідливо?

Інтервальне голодування: особистий досвід

10 наймодніших речей 2021 року

Гід наймоднішими джинсами сезону весна-літо 2021

9 головних трендів сезону весна-літо 2021

Найкращі сумки на показах сезону весна-літо 2021

Маланка: зйомка українського Vogue в Карпатах

Друга шкіра: наймодніші водолазки сезону весна-літо 2021

5 стильних кліпів режисера Алана Бадоєва

Встигнути за вечір: 10 серіалів з короткими епізодами

5 наймодніших серіалів 2021 року

Ефективне тренування в домашніх умовах від Наді Шаповал
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.