До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

"Світ потребує краси": alyona alyona випустила кліп, у якому виступає проти стереотипів

Щодня соціальні мережі, ЗМІ й реклама транслюють образ "ідеальної" жінки. Через це можна забути, що стандарти краси — умовність, яка не має нічого спільного з реальністю. Згідно з дослідженнями, близько 70% жінок не знаходять нічого спільного між собою й тими зображеннями, які бачать у медіа.

Вже впродовж кількох років реп-виконавиця alyona alyona акцентує на проблемі нав’язаних медіапростором ідеалів зовнішності. Темі прийняття себе були присвячені рекламні кампанії й треки, а тепер і новий відеоролик під назвою "Світ потребує краси". У відеороботі знялися звичайні дівчата, кожна з яких вродлива по-своєму, у будь-якому вигляді й віці.

Реклама

Цією працею реперка підтримала проєкт компанії Dove, започаткований під гештегом #ПокажітьНас (#ShowUs). Співачка alyona alyona разом з брендом закликає боротися за різноманітність жіночої краси, реальні невідретушовані образи й за те, щоб ЗМІ не вирішували за нас: що гарно, а що ні.

"Жінки прекрасні. У будь-якому віці, у будь-якому тілі, будь-якого зросту, з будь-яким кольором шкіри або очей, з волоссям і без, з формами чи без них... Жінки сильні й вольові, відчувають серцем і роблять так багато добра. Жінки різні. Я хочу бачити різних жінок всюди. На вулицях, на обкладинках різних видань, на телебаченні, у соцмережах, рекламі, на різних посадах. Я хочу, щоб вони виявляли себе і не боялися бути собою у власному тілі. Адже любов до себе жінка транслює через свою діяльність для всього оточення, для всього світу. А світ зі свого боку потребує краси. Справжньої. Я хочу бачити справжню красу. Цим проєктом ми закликаємо всі медіа показувати тіла людей такими, якими вони є. Хочу, щоб нас бачили. Покажіть нас", — каже Олена.

"Кожен проєкт — випробування й вихід із зони комфорту. Зібралася дуже класна команда й ніщо не віщувало лиха, та, коли ми готувалися до знімання, я захворів на COVID-19. Через це весь підготовчий період і саме знімання довелося організовувати з дому. Але в цьому були й плюси, зокрема, мені не треба було витрачати так багато часу на пересування містом. Також у мене була команда, якій я міг довіряти — це найцінніше, — каже продюсер кліпу Стас Смирнов. — Це був класний проєкт з хорошою артисткою, гарним треком і прекрасними людьми в кадрі. Олена порушила важливе питання, і я втішений, що в нас вийшло зробити те, що точно приверне увагу".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.