Інтерв'ю зі співачкою Флорою Фішбах

03 лютого 2019

Музика Флори Фішбах, однієї з найпопулярніших молодих співачок Франції, зцілює в буквальному сенсі слова. Під її сінті-поп хочеться закохуватися, танцювати і жити.

Бавовняна блуза, шкіряний топ, все – Acne Studios

У холодний зимовий ранок я їду в Віллетанез. Тут, в передмісті Парижа, розташована Midilive – одна з найбільш незвичайних студій звукозапису у Франції. Її створили в 1970-і спеціально для лейбла Vogue, де свої пісні записували культові артисти Франсуаза Арді і Джонні Голлідей. Виняткову акустику розробили Серж Долл і Френсіс Мілано, вони ж перетворили студію в щось на зразок бункера.

Шерстяне пальто, жилетка з люрексу, штани з люрексу, все – Paco Rabanne; шкіряні чоботи, Chloé

Таке відчуття, що час тут зупинився. На вікнах – важкі оксамитові штори, стіни кожної кімнати-студії оббиті тканинами теплих тонів. Кімнати пов'язані між собою звивистими коридорами, що робить студію схожою на меланхолійний таємничий лабіринт. Ідеальне місце для зустрічі з французькою співачкою Флорою Фішбах. Я заходжу в той момент, коли вона позує фотографу Мануелю Джероміні: сидить за фортепіано, слабке освітлення підкреслює її природну блідість. Флора нерухома і нагадує грецьку скульптуру – або орхідею: бліда, тонка, витончена.

Шерстяне пальто, жилетка з люрексу, штани з люрексу, все – Paco Rabanne; шкіряні чоботи, Chloé

Кажу Флорі, що їй потрібно зніматися в кіно. Вона сміється: я потрапила в ціль. Навесні на Canal+ покажуть серіал «Вернон Субутекс» – екранізацію роману популярної французької письменниці, номінантки на Букерівську премію і феміністки Віржіні Депант. У головній ролі – Ромен Дюріс: він грає Вернона, колоритного паризького персонажа, в минулому власника музичного магазину, а тепер – маргінала, який втратив бізнес і гроші. Фішбах грає його подругу Анаїс – богемну дівчину без певної професії, але зі схильністю до авантюризму. Дивитися серіал найкраще в оригіналі, адже голос Флори потрібно чути: грудний, глибокий, трохи хриплуватий – щось середнє між звучанням флейти, туби і альт-саксофона.

Шерстяний джемпер, Louis Vuitton; шовкові штани, Haider Ackermann

Флора виросла в Шарлевіль-Мезьєр – невеликому містечку в Шампані з населенням 50 тисяч людей. Співачка згадує, як у 17 грала в метал-групі з друзями. «Наш перший виступ минув у боулінг-клубі – грати метал в Шарлевіль-Мезьєр більше не було де», – сміється вона. На той час Фішбах вже кинула школу і замість навчання пізнавала реальне життя: працювала в магазині взуття, то спортивним журналістом, то гідом. «У Флори немає вищої освіти, але є чуття», – каже її менеджер Мелісса. Саме завдяки цьому чуттю в 21 дівчина почала сольну кар'єру, а 2018 року вже була номінована на Victoires de la musique, найпрестижнішу музичну премію Франції, і з аншлагом виступила в знаменитому паризькому клубі «Батаклан». Після успіху її дебютного альбому A ta merci почалася робота над англійською версією платівки, а ще – світове турне – 150 концертів по Америці, Японії і Європі.

Бавовняна блуза, Dries Van Noten

Музика «Фішбах» (так Флора називає свій сольний музичний проект) наближена до сінті-попу: у ній чітко вгадується вплив 80-х, які співачка так любить. На сцені вона грає на електрогітарі, яка відразу впадає в очі. Це Vox Mark V – легендарний інструмент, який з'явився 1962 року: за незвичайний дизайн, ергономічність і відмінний звук його полюбили Кіт Річардс, Браян Джонс, Ді Ді Рамон і десятки інших рок-зірок. 2012-го гітару перевипустити – у Фішбах нова версія.

«Мене надихає музика, яку мої батьки слухали на вечірках, коли тільки почали зустрічатися. І одяг, який носили мама і тато, коли були молоді. Я переглянула всі фотографії того часу, і весь час запитую маму, чому вона не зберегла цей одяг. Я щаслива, що багато з 80-х є і зараз: аналогові синтезатори, яскраві кольори, штани та спідниці з високою талією».

Лляна жилетка, Dries Van Noten; трикотажна водолазка – власність моделі

Флора обожнює вінтаж, її улюблені точки в Парижі – Kilo Shop і Vintage Made. Крім того, вона дружить з молодими дизайнерами: її близький друг Гійом Анрі, в минулому креативний директор Nina Ricci, зараз співпрацює з Jean Patou. «Люблю те, що робить Наташа Рамсей-Леві в Chloé і Жюльєн Доссена в Paco Rabanne». Під час зйомки Флора приміряє піджак Chloé: «У ньому я як Трініті з «Матриці», Chloé мене відмінно відчуває».

«Матриця» – один з улюблених фільмів Фішбах. Вона любить антиутопії, фантастичні фільми про майбутнє або про альтернативне сьогодення, але в той же час – дуже романтична. Вона вірить, що музика – це не тільки розвага, але і терапія. «Моя мама працює з людьми похилого віку, і до того, як зайнятися музикою професійно, я грала для них. Ми використовували музику для того, щоб відволікати пацієнтів, особливо тих, хто страждає на хворобу Альцгеймера. Це працювало».

Шовкові штани, шовкова блуза, все – Dries Van Noten; шкіряні чоботи, Chloé

Розважати своїх слухачів Флорі вдається не гірше, ніж зцілювати. Цієї зими вона стала резидентом паризького клубу Le Pop-up du Label, і вечорами ставить там електропоп. «Люблю дивитися, як люди танцюють, коли я граю». А ще Флора колекціонує історії про те, як люди закохуються під її пісні: «Я знаю кілька дуже яскравих сюжетів. Колись напишу про це книжку».

Текст: Анна Пахлаві

Фото: Manuele Geromini

Стиль: Gaelle Bon @talentandpartner

Зачіски: Olivier Schawalder @calliste
Макіяж: Marie Duhart @calliste

Асистент стиліста: Loriane Herry

Модель: Flora Fishbach

музыканты ·

Ще в розділі Музика

Популярне