Відчуття кольору: авангардний будинок в Західному Голлівуді

12 серпня 2018

Картини, що стали ескізами килимів, шпалери, що нагадують кам'яну плитку, – авангардний будинок в Західному Голлівуді повен кольору і фактур.

Дубовий стіл в чорно-білу смужку виконаний за ескізами Келлі Вірстлер. Вінтажний стілець на чолі столу ймовірно Augusto Bozzi для Saporiti. Стільці з чорною шкіряною оббивкою – вінтажні моделі Saporiti

Цей будинок в Лос-Анджелесі спочатку не справив на дизайнера Келлі Вірстлер ніякого враження. «Оку не було за що було зачепитися, – згадує вона. – Я з порога зрозуміла, що мені доведеться попрацювати». Головною особливістю будинку, побудованого в іспанській архітектурній традиції, були коричневі стельові балки і білі стіни. Келлі вирішила надати простору характеру, і головним інструментом став її фірмовий стиль, який сама вона описує насилу. «Мені не подобаються епітети «забавний» і «легкий», – пояснює вона. – Радше за я б охарактеризувала його як «авангард з легким нальотом панка».

Келлі Вірстлер. Стіл Bavaresk створив Крістоф де ла Фонтен для DANTE – Goods And Bads. Скульптура на столі – авторства Германа Вольца

Для Лани Гомес і Себастьяна Маніскалько, власників будинку і клієнтів Келлі, термінологія не мала ніякого значення – вони закохалися в неповторну естетику Вірстлер. Разом з проектом росла і їх сім'я: минулої весни у Лани народилася дочка Серафіна, їх з Себастьяном первісток. Себастьян – стендап-комік, який не раз виступав на The Late Show і The Tonight Show, – не мав жодного уявлення про дизайн інтер'єрів. «З нас двох художнім смаком володіє дружина, – запевняє він. – У моїй родині було прийнято вибирати меблі так, щоб все поєднувалося. Автори проекту, перш за все, – Келлі і моя дружина, а я тільки встигав цікавитися, що скільки коштує». Лана – художниця родом з Мемфіса. Вони познайомилися з Келлі 2008 року, коли Лана проходила у неї в офісі практику, де працювала в основному над патернами для шпалер і посуду та створювала на замовлення картини. «У Лани незвичайне почуття кольору», – захоплюється Келлі. Вони дружать з тих самих пір і частенько здійснюють вилазки за вінтажними речами. «Працювати з нею – задоволення, – розповідає Келлі. – З найпершого дня я точно знала, чого їй хочеться».

Ліжко з оббивкою від Robert Crowder виконане на замовлення. Стельовий світильник Plastic Cinderella Chandelier створив Міша Кан для Friedman Benda. Килим за ескізами Лани Гомес. Білий стіл Table for Shirley Jackson створив Метью Салліван для AQQ Design. Диван Lucien за ескізами Келлі Вірстлер

Будинок 2008 року побудови, незважаючи на всю свою безликість, володів рядом переваг. По-перше, гараж, який вдалося переобладнати в майстерню для Лани, велику прихильницю таланту Елен Франкенталер і Роберта Раушенберга, а також модного лейбла Libertine. «Люблю цю марку за невгамовну фантазію і щедре використання кольору і текстур, – розповідає вона. – Це мій стиль у живописі». По-друге, задній двір і простора кухня, яка підкорила Себастьяна, великого любителя кулінарії. «Метраж не важливий – весь будинок повинен бути однією великою кухнею, – жартує він. – Все-одно інші кімнати порожні. У будь-якому будинку гості завжди стирчать на кухні». Зміни в архітектурі звели до мінімуму: арка замість вхідних дверей, нові перила і кругле вікно біля сходів, широкі прорізи в їдальні і кухні, оброблені мармуром. І стеля хазяйської спальні, яку збільшили на 75 см.

Вінтажна італійська люстра Stilnovo. Вінтажні дивани, оббивка Canevas Les Emeraudes Claremont. Керамічна чаша на столі куплена в JF Chen, Лос-Анджелес. Килим за ескізами Лани Гомес. Два крісла Hesby дизайну Келлі Вірстлер, оксамитова оббивка Claremont. Картина Пола Бодина «Зустріч», 1957

Технічне завдання, складене господарями, підпорядковувалося правилу трьох «к». Новий інтер'єр повинен був бути креативним (тобто вкрай сучасним), колоритним і комфортним. «Ми стали такими собі «диванними» інспекторами, – сміється Лана. – Ми тестували абсолютно все, перш ніж купити». Навіть стілець для заднього двору вони спочатку замовили в одному екземплярі – і лише потім придбали всю гарнітуру. А Келлі, тим часом, вирішила оформити всі кімнати шпалерами ручної роботи Cannon / Bullock. «Весь будинок складається з зламаних, непропорційних приміщень, – пояснює вона ідею, – тому мені хотілося створити безперервно поточний діалог між кімнатами». Шпалери самі по собі – це забарвлені вручну листи квадратної форми, що злегка різняються за тоном. У кожній кімнаті з них зібрали унікальний візерунок. Мабуть, найефектніший - діагональний патерн в їдальні. «Не перестаю захоплюватися цим візерунком, - каже Себастьян. – Це ілюзія, ніби створена з каменю».

Тумба з чорною стільницею з ангольського граніту виконана на замовлення. Статуетки на столі дизайну Келлі Вірстлер. Люстра Stilnovo, 1950-ті. Стелаж для взуття і шафа виконані з відновленого шпону Look'Likes

Келлі дуже хотілося використовувати роботи Лани в інтер'єрі, проте вона вирішила не йти очевидним шляхом і відмовилася від картин, щоб не перетворювати будинок на подобу галереї. Замість цього полотна Лани вона використовувала в якості ескізів для килимів, які тепер прикрашають вітальню і господарську спальню. Меблі, чудові в своїй химерності, ретельно підбирала протягом довгого часу. «Келлі не з тих, хто готовий сфабрикувати інтер'єр за тиждень, – запевняє Лана. – Вона не шкодує часу на пошуки ще одного «скарбу» і дійсно вкладає душу в свої проекти». Консоль Етторе Соттсасса з'явилася в передпокої завдяки любові Лани до творів покійного італійського маестро. Серед інших культових речей – обідній стіл в чорно-білу смужку, люстра Михайла Кана в господарській спальні і торшер Антона Альвареса у вітальні. Келлі також заручилася підтримкою Пітера Шира і Кеті Стаут, які створили цілий ряд унікальних предметів інтер'єру для дому. Одержаний ансамбль вражає уяву і захоплює. Створити його – справжнє мистецтво. Келлі зізнається, що діяла з натхненням. «Секрет в тому, щоб зібрати разом діаметрально протилежні речі. З цього і народжується ефектний інтер'єр».

Фото: Stephan Julliard

Текст: Ян Філліпс

Интерьер ·

Ще в розділі Living

Популярне