До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

4 поради, як знайти нову роботу під час пандемії

В умовах стрімкого зростання світового рівня безробіття знайти нову роботу нині непросто. Але не впадайте у відчай, експерти кажуть, що цей час потрібно використовувати для розвитку в майбутньому.

Photo: Luca Campri

Без сумніву, шукати роботу в нинішніх умовах складно. Окрім служб з доставляння й медичних установ, не всі роботодавці готові наймати нових співробітників у розпал пандемії. Абсолютна більшість країн, що потрапили під гарячу руку COVID-19, переживають сильну економічну кризу, наслідками якої стають вимушені скорочення й неможливість працевлаштування.

Реклама

Але не час впадати у відчай. "Щойно економіка почне відновлюватися, багатьом фірмам, які втратили працівників під час карантину, знадобиться новий персонал, і це створить нові можливості", — говорить Томас Семпсон, професор Лондонської школи економіки. Роботодавці переосмислюватимуть свої робочі стратегії, а посади, пов’язані з креативом і діджиталом, будуть популярні як ніколи.

З огляду на те, що в багатьох країнах діють обмеження через пандемію, то чому б не використати цей час стратегічно? Залишилися ви без роботи, шукаєте нову або тільки починаєте свою кар’єру — ось як можна домогтися успіху.

Заводити корисні зв’язки

Незалежно від того, шукаєте ви роботу мрії, заводите нові онлайн-знайомства чи перевіряєте старі контакти, почніть спілкуватися з людьми. "Я розмовляла з багатьма дизайнерами, і всі питають себе, що робити далі", — говорить експертка індустрії моди й бізнес-консультантка Джулі Гілхарт, яка зіграла важливу роль у запуску Amazon Fashion і премії LVMH для молодих дизайнерів. "Наш світ дуже змінився, але технології все ще пов’язують нас одне з одним", — підкреслює Гілхарт і радить розмовляти з друзями й людьми з потрібної галузі, читати все, що потрібно, щоб бути в курсі останніх подій. Як говорить Гілхарт: "Це не індивідуальна подорож — вам потрібна підтримка".

Астрід де Монтесс, старша консультантка однієї з найкращих хедхантер-компаній Floriane de Saint Pierre & Associés, вважає, що нині ідеальний час для розвитку й налагодження мережі контактів. "Якщо у вас є додатковий час, то це прекрасна можливість для розвитку потрібних навичок, відвідування онлайн-курсів і ведення активного життя в соціальних мережах. Змушуйте себе мислити креативно, щоб розпізнати бренди, які відповідають вашим цінностям, і дати їм знати про це", — каже Астрід де Монтесс.

Надсилаючи електронні листи або ознайомчі повідомлення, переконайтеся, що маєте чітку мету. Вікі Кріві, менеджерка з електронної комерції й маркетингу в Університеті мистецтв у Лондоні, зазначає: "Подумайте про формат. Почніть з пояснення, чому ви вийшли на зв’язок, і якщо ви не отримали відповідь на свого першого електронного листа, напишіть ще раз кілька днів потому".

Погляньте, що про вас відомо в цифровому просторі

Погугліть самі себе й подивіться, що із цього вийде — чи є ваша присутність в інтернеті тим, що ви хочете, щоб бачив ваш потенційний роботодавець? Якщо ні, тоді тепер саме час із цим розібратися. Обмежте доступ до своїх приватних сторінок у соціальних мережах і закрийте всі старі акаунти, які вам не потрібні. "Подивіться свої резюме, поновіть Linkedln й усуньте проґалини в навичках", — радить Монтесс.

Наскільки безпечна ваша робота?

Багато молодих фрилансерів і підрядників, не обтяжених стабільними робочими відносинами, періодично залишаються без роботи й ніколи не знають, чи отримають наступне замовлення. "Ми побачимо попит на безпечніші робочі відносини", — каже доктор наук Крістофер Раух, економіст з працевлаштування в Кембриджському університеті.

Запитайте себе, наскільки для вас важлива безпека на роботі і які робочі завдання найбільше для цього підходять. Це також може залежати від того, де ви живете. "Якщо ви можете працювати з дому, то ви в набагато безпечнішому положенні. Навички у сфері IT будуть найпопулярнішими", — зауважує Раух.

Джеймі Шейн, помічник декана Центру керування кар’єрою у Вищій школі бізнесу в Стенфорді, пропонує переглянути список цільових компаній — деякі з них, можливо, більше не наймають або можуть тимчасово зупинити приймання кандидатів на роботу. Інші компанії, які раніше не перебували у полі зору вашої уваги, можуть мати нову спрямованість або нові можливості, які роблять їх привабливими. Наприклад, ходять чутки, що у світі мистецтва колекціонери ще витрачають гроші в деяких частинах Азії. Джулія Хендерсон, директорка DRAW і рекрутерка в художній сфері в Лондоні, Берліні, Парижі та Східній Азії, каже, що шукає роботу в інших галузях. "Завжди є навички, які можна застосувати в чомусь іншому", — каже вона.

Думайте про своє майбутнє цілісно

Багатьом роботодавцям доведеться переосмислити свою робочу силу, стратегію й навіть мету, і для цього знадобляться нові таланти. Керін Борланд, директорка Центру кар’єри в Університеті Мічигану каже, що кандидатам потрібно буде проявляти максимально творчий підхід. "Це може означати отримання двох робочих місць із частковою зайнятістю, розгляд позицій у різних секторах для отримання професійного досвіду, отримання оплачуваної роботи, яка може не давати кар’єрного зростання або навіть волонтерство в галузі, яка може стати стартом для досягнення нових вершин", — говорить Борланд.

Навчання програмуванню ще один варіант. Все, що вам потрібно, це ноутбук, інтернет-з’єднання й зручне місце. "Ще до кризи були десятки тисяч робочих місць, пов’язаних з кодуванням, але бракувало кваліфікованих фахівців для виконання поставлених завдань. Тепер же навіть компанії, які не мають стосунку до технологій, шукають можливості створювати платформи в Інтернеті, щоб бути в бізнесі", — каже співзасновник курсів CodingNomads Кім Десмонд.

Хоч як довго триватиме карантин, намагайтеся не сумувати. "Розглядайте це як можливість змінити своє майбутнє", — зауважує Гілхарт.

Текст: Tess Reidy

За матеріалами vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.