RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Hennessy запускає міжнародний музичний конкурс

29 липня 2021

Сьогодні Hennessy з’являється всюди, де креативність сприяє розвитку міської культури. У такий спосіб бренд налагоджує зв’язок між різними світами та видами мистецтв, між минулим і сьогоденням, а також об’єднує безліч талановитих людей.

Hennessy All I Need — масштабний проєкт, у якому музиканти розкажуть про те, що визначило їхню творчість і самобутність, а також виберуть володарів спеціального гранту від бренду. Головними героями проєкту стали музиканти Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) і The Buhars (Казахстан). Вони поділяться історіями про те, що робить їхню музику унікальною, а також стануть кураторами проєкту Hennessy All I Need. Бренд Hennessy візьме на себе роль фонду, виділивши грант, який буде розіграно в межах міжнародного конкурсу. Onuka, Super Besse, Tamada і The Buhars виберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на втілення свого творчого проєкту. З деталями конкурсу можна ознайомитися за посиланням.

Мета проєкту Hennessy All I Need — надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей: де народилася їхня власна унікальність і з чого складається музика, яку вони створюють. Для цього в спеціальному відео Onuka, Super Besse, Tamada і The Buhars розповідають кожен про свій шлях: про те, що робить людину унікальною, як на це впливають події з минулого і як наша культура й походження народжують традиції, формують сьогодення і майбутнє.

Мінський гурт Super Besse ділиться історією про те, як щоденна рутина обернулася на протест проти нудьги, що також став основою їхнього холодного постпанкового звучання. Учасники казахського проєкту The Buhars міркують про унікальність казахської музичної культури в умовах нового часу, а їхнім головним провідником у цьому стають традиційні інструменти. Lasha Chapel aka Tamada, що працює в жанрі електронної музики, розповідає про творчі пошуки тривалістю в десять років: після довгої подорожі Європою він знайшов свою аудиторію тоді, коли повернувся в Грузію і почав співати рідною мовою.

Окремим епізодом проєкту стане розповідь фронтвумен українського гурту ONUKA Нати Жижченко про її дідуся, який сам виготовляв музичні інструменти. За сюжетом, історія сім’ї плавно перетікає в прем’єру музичного відео на трек «TY», де ці інструменти й звучать. Пісня ввійшла до складу нового альбому «KOLIR», що поєднує в собі автентичне звучання з електронною музикою. У відео ONUKA ділиться потаємними спогадами з дитинства та розповідає, що визначило її як особистість і артистку. «Ми стаємо свідками епохи, коли музична індустрія змінюється. І це відбувається не за кілька років, а буквально в нас на очах. Що міцніший твій фундамент, то сильніша твоя ідея, то стійкіший світогляд. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь і спадковість у переданні знань. І це обов’язково знайде вихід».

Щоб подати заявку на грант, учасникам конкурсу треба опублікувати допис на своїй сторінці в Instagram з відповіддю на запитання: «Як моє минуле знаходить уособлення в музиці?» і «Що треба, щоб донести мою ідею всьому світу?», поставити гештег проєкту #HennessyVSAllINeed і зазначити Instagram-акаунт артиста, який оцінюватиме заявку. Конкурс триватиме до 25 серпня. Переможця виберуть артисти проєкту за сприяння Hennessy.

«Hennessy завжди асоціювався з музикою — цей жанр дуже близький нашій філософії. Мистецтво „змішання“ різних інструментів, різних культур, яке лежить в основі майстерності бренду Henessy, яскраво проявляється у світі музики», — каже директорка з питань маркетингу Henessy Джулі Нолл.

Все відео можна знайти на офіційних Youtube-каналах і в соціальних мережах артистів.

Конкурс триває з 14 липня 2021 року по 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Про умови, місце проведення та обмеження акції дізнайся за посиланням. Тільки для повнолітніх.

Ще в розділі Lifestyle

Популярне