До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Аня Рубік випустила помаду

Топ-модель Аня Рубік, героїня лютневої обкладинки Vogue UA, випустила колекцію помад в колаборації з паризьким брендом косметики La Bouche Rouge

Нова помада виходить з грифом "еко-відповідальність": до неї можна буде купувати змінні блоки, а сам футляр використовувати багато разів, щоби не забруднювати навколишнє середовище. Щорічно в світі викидають близько мільярда використаних помад, – пише Аня Рубік в своєму Instagram. – Сьогодні ми запускаємо першу еко-відповідальну помаду, щоби максимально уникнути використання пластику.

Реклама
@ezrapetronio

"Усвідомленість і відповідальність – це майбутнє моди, – додає модель, – а інновації – пошук нових шляхів виробництва б'юті-засобів, які не шкодять навколишньому середовищу".

Рекламну кампанію зняв фотохудожник Езра Петроніо; він же розробив дизайн упаковки і візуальну комунікацію.

@ezrapetronio

Макіяж для зйомок зробила зоряний візажист Венді Роу. Всю колекцію помад, до якої увійшли червоний №01 Anja і тілесні відтінки, можна розглянути на laboucherougeparis.com і в б'юті-корнері концептуального магазину Colette.

Фото: @ezrapetronio

Макіяж: @wendyrowe

Зачіски: @1malcolmedwards

Більше краси: Instagram @vogueua_beauty

Читайте також:

Нова рекламна кампанія Claudia Schiffer Makeup

Кто из знаменитостей запускает бьюти-средства в 2017

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.