Нова ера: Jaguar представляє нову ідентичність та ефектний Type 00

Бренд спортивних і преміальних автомобілів Jaguar розпочинає нову еру, повністю переосмислюючи свій образ та перевтілюючись у luxury electric-car . Реалізуючи кредо Copy Nothing, яке відображає ідеї сера Вільяма Лайонса, Jaguar демонструє сміливий підхід до дизайну. Після першого представлення розкішної естетики на Тижні мистецтв у Маямі бренд продовжив відкривати свою нову ідентичність у Парижі, презентувавши Type 00 – автомобіль, що найкраще втілює його дизайнерську філософію та бачення майбутнього. На запрошення Jaguar редакторка Vogue Ukraine Олександра Семенченко відвідала ексклюзивний захід і розповідає про особисті враження від авто, що вже змінює історію.

Олександра Семенченко на презентації Type 00 у Парижі
Олександра Семенченко на презентації Type 00 у Парижі

Реклама.

Вражаючий, мінімалістичний, безстрашний — так можна описати новий Type 00. Поєднання математично вивірених форм та яскравого кольору створює справжній вау-ефект: у реальному житті автомобіль "оживає", залишаючи позаду ніби нереалістичні зображення. Тонкі деталі підкреслюють преміальність моделі: горизонтальні лінії, частина нової айдентики Jaguar, акцентують увагу на колесах та передній частині авто, де розташований оновлений логотип. Іконічний ягуар, застиглий у стрибку, підкреслює латунну пластину на боковій частині, а двері-метелики — відсутність традиційних ручок. Ефектний яскраво-синій колір, що вже став частиною модної спадщини, перегукується зі спадщиною самого Jaguar: бути унікальними, першими та сміливими в усьому.

Новий фірмовий логотип Jaguar втілює модерністську естетику через геометричну форму, симетрію та лаконічність. Поєднання великих і малих літер створює візуальну гармонію, а смілива лінійна графіка формує миттєво впізнаваний образ бренду. Одним із ключових оновлень стала палітра насичених кольорів – жовтого, червоного та синього. Переосмислений символ стрибка ягуара, що є знаковим елементом бренду, тепер виступає кодом для самовираження та символом завершеності. Його використовують як декоративний акцент або фінальний штрих.

Професор Джеррі МакГоверн, головний креативний директор, розповідає, що коріння Jaguar – у самобутності. Сер Вільям Лайонс, засновник бренду, вважав, що Jaguar має бути a copy of nothing – саме на цій філософії грунтується бренд сьогодні. Новий Jaguar заснований на бурхливому модернізмі. "Він винахідливий, сміливий і артистичний у кожному своєму прояві. Він унікальний і безстрашний. Це переосмислення відображає суть Jaguar: нагадує про цінності, що зробили його таким улюбленим, але водночас робить його актуальним для сучасної аудиторії", – коментує Джеррі МакГоверн.

Баррі Кіоган
Баррі Кіоган

Після дебюту нової айдентики бренд Jaguar втілив свою творчу філософію у концепті Type 00. Світова прем’єра відбулася на Тижні мистецтв у Маямі, а яскрава презентація для широкого загалу – під час Тижня моди в Парижі за участю зірок кіно Баррі Кіогана, Джеймі Дорнана та Зої Салдани. Новий автомобіль представили в ексклюзивному відтінку French Ultramarine, підкреслюючи сміливість і вишуканість дизайну.

Зої Салдана
Зої Салдана

Створений у Великій Британії перший серійний Jaguar нового покоління – це чотиридверний GT. Офіційно авто презентують наприкінці 2025 року. Префікс Type відсилає до спадщини бренду, зокрема до культового E-Type. Перший нуль у назві символізує нульові викиди CO₂, а другий – статус першого автомобіля у новій лінійці. Вражаючий силует моделі формують подовжений капот, стрімка лінія даху, 23-дюймові легкосплавні диски, динамічний профіль фастбек і звужена хвостова частина. Витончені модерністські поверхні стали можливими завдяки унікальній електричній архітектурі Jaguar (JEA), розробленій спеціально для нового покоління автомобілів. Запас ходу сягатиме 770 км на одному заряді, а всього за 15 хвилин заряджання можна буде подолати до 321 км.

Костянтино Сегі Гілаберт, головний дизайнер екстер’єру Jaguar, зазначив: "Jaguar – це не місце для ординарності. При першому погляді на новий Jaguar виникає відчуття благоговіння, адже ви ніколи не бачили подібного раніше. Type 00 привертає увагу, як і всі найкращі автомобілі Jaguar минулого. Ефектна харизма передає унікальний дух британської творчості та оригінальності. Він оспівує мистецтво і втілює суть яскравого модернізму".

Пара ефектних дверей-метеликів і двері багажного відділення у стилі пантографа відчиняються, демонструючи модерністський інтер’єр. Він вирізняється трьома латунними обробленими вручну лініями, які проходять по всій довжині салону разом із центральним латунним гребнем завдовжки 3,2 м. "Ідеологія використання матеріалів для Type 00 охоплює автентичні, несподівані матеріали та привабливий колір. Є три ключові матеріали: латунь, травертинове каміння та текстиль. Спосіб використання цих матеріалів відображає сміливі витвори мистецтва і створює унікальну атмосферу", – коментує Мері Крісп, головна дизайнерка Jaguar з використання матеріалів.

Команда дизайнерів Jaguar досліджувала нові способи покращення інтер’єру. За допомогою унікального чохла Prism пасажири можуть пристосувати салон відповідно до свого настрою. Мета цієї функції – покращена взаємодія пасажирів з авто, розширена концепція кастомізації та персоналізації. Цей яскравий і мистецький підхід до залучення почуттів поширюється і на екрани дисплеїв. Анімація формується за допомогою креативної техніки світлотіні Chiaroscuro – використання світла та тіні для визначення тривимірних об’єктів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.