Червоний — мабуть, найпопулярніший колір у моді. Згадайте лише підошви взуття Christian Louboutin чи червоний відтінок, створений Валентино Гаравані, на який його у молодості надихнула жінка у залі Опери Барселони. Стилісти і дизайнери добре знають силу цього відтінку, який своєю природою привертає увагу і заворожує. Цього сезону, окрім вишневого і томатного, дизайнери запропонували три нових червоних барви: Valentine, Ferrari та Barolo. Vogue.ua зібрав головні відтінки червоного в колекціях веcна-літо 2024.
Valentine
Ми любимо називати його так, тому що це ідеальний відтінок червоного, щоб носити його на День святого Валентина. Він нагадує полум'я, але при найближчому розгляді стає теплим, як обійми, завдяки невловимому рожевому півтону. The Attico поєднали його з фуксією, а Simone Rocha вибрали його як флагманський колір для своєї дуже романтичної колекції.
Червоний, як Ferrari
Можливо, на це вплинув біографічний фільм "Феррарі", знятий Майклом Манном із Адамом Драйвером у головній ролі, але бажання одягатися в лакований червоний одяг, фірмовий для гоночної команди Scuderia Ferrari, знову заволоділо серцями. Модні бренди Ferrari і Alexander McQueen, наприклад, вивели цей колір прямо на подіум, поєднуючи його з total-black-аксесуарами.
Томатний
Середземноморська естетика Tomato Girl, яка звела з розуму тікток, не хоче виходити з моди. Тож цієї весни обійдемося без слів: замість них все скажуть червоні сукні, ідеальні для романтичних побачень, які продемонстрували Jacquemus і Richard Quinn.
Вишнево-червоний
Дуже чуттєвий і глибокий вишнево-червоний колір, іще один відтінок, на який радимо звернути увагу цього сезону. Він настільки популярний зараз, що в тіктоку модниці фарбують губи цим відтінком. На подіумі, однак, дизайнери асоціювали його із сукнями: з ефектом русалки, як у 16Arlington, чи в чарівних трояндах у Balmain.
Бароло
Бароло — колір, який нагадує витримане червоне вино. Hermès і Rick Owens сподобався цей колір, і вони обрали для своїх колекцій відтінки, що межують з бордовим. Цей варіант червоного вже є одним із найсильніших трендів року, як ми бачили на шоу Gucci. Їхній червоний, який новий креативний директор Дому Сабато Де Сарно прозвав Ancora, вже став культовим, про що свідчить лютнева обкладинка Vogue Italia.
За матеріалами vogue.it