За останні роки K-pop став міжнародним феноменом, трансформувавши попкультуру та музичну індустрію далеко за межами Південної Кореї. Бойз-бенди та жіночі гурти — від BTS до Blackpink та NewJeans — зібрали прихильників у всьому світі завдяки поєднанню їхніх динамічних виступів, характерному стилю та безумовній привабливості. Сьогодні вплив K-pop відчувається не лише в музиці — він змінює вигляд та концепцію розкоші. У перегонах за різноманітністю все більше брендів та ювелірних домів залучають корейських знаменитостей для рекламних кампаній — привілей, який зазвичай пропонували голлівудським зіркам.
В часи глобального розповсюдження K-pop не дивно, що бренди класу люкс звертаються до цих зірок. Скажімо, Gucci підписав контракт з Ханні з NewJeans, а Dior уклав угоду з Кім Джі Су з Blackpink. Цей список можна продовжувати: Дженні x Chanel, Розе x Saint Laurent, Ліса x Céline, BTS x Louis Vuitton. І охоплення цих партнерств вийшло далеко за межі K-pop.
K-pop став невіддільною частиною успішних маркетингових формул. Бренди роблять ставку на новобранців індустрії 4-го покоління, сподіваючись, що їм вдасться підхопити ажіотаж навколо тих чи інших зірок раніше за своїх конкурентів. Наприклад, Loewe вибрав дівчат з NMIXX амбасадорами свого бренду, лише через сім місяців після дебюту гурту.
Широка публіка за межами Південної Кореї, можливо, не дуже знайома з цими кей-поп-артистами, але з такою неймовірною кількістю прихильників ці висхідні зірки приносять брендам необхідне охоплення та увагу. Тому останні сезони Miu Miu невпинно співпрацює з Чан Воньон з IVE, іншою виконавицею K-pop, яка йде по стопах іншої улюблениці бренду – Юни з Girls’ Generation.
Завдяки K-pop аудиторія в усьому світі все більше цікавляться K-контентом, зокрема K-модою. Однак, стратегія призначення K-pop зірок глобальними амбасадорами бренду не така проста, як здається — вона полягає в створенні цінності та іміджу бренду. Це особливо стосується демографічних груп міленіалів і покоління зумерів, оскільки вони набувають більшої купівельної спроможності. Тобто, таким чином бренди розширюють коло своїх покупців, демонструючи, що вони створюють одяг для будь-якого покоління та культури.
Саме тому місяць за місяцем продовжують з’являтися новини про те, що корейських зірок призначили обличчями тих чи інших великих брендів. Те, що корейські знаменитості виступають на чолі кампаній, свідчить про те, наскільки впливовою є хвиля K-pop у світовому масштабі.