З виходом нового серіалу "Венздей" чорний колір, змішаний з лелітками та блиском металік, перестав бути найпривабливішим варіантом. Натомість тепер варто вибирати його найготичніший бік. У масовій культурі це посилання завжди асоціювалося із сексуальною й загадковою постаттю фатальної жінки. Але гардероб нової улюбленої антигероїні, яку зіграла Дженна Ортега, є антиподом і показує естетику більш стриману, ніж чуттєву.
Колін Етвуд, дизайнерка костюмів серіалу, уже брала участь у відтворенні темного всесвіту Тіма Бертона в таких фільмах, як "Едвард Руки-ножиці", "Сонна лощина" та "Суїні Тодд". Цього разу вони співпрацюють пліч-о-пліч, щоб надати Аддамсам цікавинки. "У нас були персонажі, з якими люди вже знайомі. Я хотіла зробити щось нове, але коли розмовляла з Тімом Бертоном, ми подумали, що маємо віддати данину, і ми надихнулися образами з оригіналу", — прокоментувала Етвуд.
У цьому сенсі одяг, який, можливо, найбільше асоціюється зі стилем Венздей, — чорна сукня з контрастними білими V-подібними вирізами. Саме та, яку носила Ліза Лорінг у телесеріалі 1960-х, а також сама Крістіна Річчі в 1991 році. Фактично, одяг Дженні Ортеги в цьому спінофі тонко нагадує 1990-ті завдяки ніжному квітчастому візерунку.
Квінтесенція зовнішнього вигляду Венздей ідеально вписується в естетичну течію, що виникла в період пандемії, — dark academia. Контрвідповідь cottagecore вмістила на своїй стіні натхнення такі різнорідні приклади, як "Клуб мертвих поетів" і "Гаррі Поттер". Усі вони показують, як підійти до гардероба коледжу з набагато темнішого погляду.
Нова Венздей має істотно багатший гардероб. Її шкільна форма складається з піджака в сіру та чорну смужку в поєднанні з плісованою спідницею до середини литок. "Я шукала тканину в смужку, але зрозуміла, що на камері вона має занадто плаский вигляд. Мені подобаються нерівні смуги, і я виявила, що вони кращі на взір зі сцени, якщо їх трохи заштрихувати, щоб вони не були такими ідеальними", — прокоментувала Етвуд.
Так, в одній зі сцен серіалу Венздей одягнена в темно-сірий светр, трохи світлішу сорочку й контрастну чорну краватку. Ніби її вдягнув сам Том Браун для участі в шоу чи навіть Comme des Garçons, адаптувавши матроску фуку та японську шкільну уніформу.
Окрім уніформи, у вільний час Венздей носить спокійніший одяг, але завжди в колірній палітрі, обмеженій чорним і білим. Смужки, такий собі графічний жест Бертона, наявні на формі Венздей, на костюмі її батька Гомеса й на сорочці з довгими рукавами, яку вона часто вдягає. Крім того, двоколірний шаховий візерунок є одним з її улюблених, який знайшов своє втілення на великих джемперах і навіть в’язаних жилетах.
Максима полягає в тому, щоб удавати, ніби головна героїня вдягається у вінтажних закладах. У серіалі це стає буквальним: Дженна Ортега з’являється перед антикварною крамницею Uriah's Heap, помітивши на вітрині чорну сукню. Той дизайн, який вона згодом одягне на бал Raven's, має свою історію. Для свого випускного образу Венздей вибере чорну міді з прозорими елементами й рюшами. Це сукня авторства Alaïa, яку команда знайшла на манекені в крамниці бренду на Бонд-стріт у Лондоні. "Я попросила свого помічника приміряти це, — згадувала Етвуд. — Вона виготовлена зі струмливої тканини й завдяки цьому досягається фантастичний ефект, який можна часто побачити на бальних сукнях".
Текст: Nuria Luis
За матеріалами vogue.es.