Джеймс Бонд, це ти? Ще кілька років тому важко було уявити Деніела Крейґа без його фірмового смокінга. Втім сьогодні актор має кардинально інший вигляд. Він перестав бути стриманим і суворим, й дозволив собі вдягатися у найсміливіший та найяскравіший спосіб.
Деніел Крейґ — актор, який протягом 15 років був уособленням класичної мужності. Бездоганно скроєні костюми, чіткі силуети й стримані кольори створювали йому образ, який ідеально вписувався в канони всесвіту Джеймса Бонда. Але виявляється, що за цією грізною зовнішністю завжди ховалася жага до експериментів. І тепер ми бачимо Крейґа таким, яким він, можливо, хотів бути завжди: зухвалим, сміливим і живим.
Його співпраця з Loewe, яка почалася у 2024 році, стала ідеальним стартом для цього перевтілення. У кампанії бренду Крейґ постає у в’язаних светрах із яскравими візерунками, блискучих штанах і з розстібнутим ременем. Він не лише руйнує стереотипи про "правильну" моду для зрілих чоловіків, а й доводить, що мода в цілому — це свобода бути собою.
Кожна поява Крейґа на червоній доріжці зараз викликає справжній ажіотаж. На прем’єрі фільму "Квір" у Нью-Йорку він з'явився у двобортному смарагдово-зеленому костюмі та чорній сорочці. Тепер він більше схожий на героя фільму Веса Андерсона, ніж на шпигуна, що має врятувати світ.
Одним із найяскравіших виходів актора у 2024 році стала його поява на показі Loewe під час Тижня моди в Парижі. У величезних карго-штанах, яскравому светрі з абстрактним малюнком художника Річарда Гокінса, шкіряній куртці з вінтажним ефектом і масивних черевиках Крейґ мав невимушений, але разюче стильний вигляд. Ті ж фірмові жовті окуляри та скісний чубчик завершили його авангардний образ.
Цим модним переворотом Крейґ відкрито кидає виклик традиціям: відхід від суворих костюмів до об’ємних силуетів, яскравих кольорів і текстур показує, що чоловіча мода не повинна бути нудною чи передбачуваною. Тепер він офіційно входить в ряди інших бездоганно стильних чоловіків, таких як Джефф Голдблюм та Віллем Дефо. У кожному виході цих акторів зчитується головна думка: мода має приносити задоволення. Їхній підхід надихає переглянути стигми та стереотипи. Врешті, вік — це просто цифра, а будь-які правила — не більше ніж умовність.