"Не бійтеся ризикувати на шляху до своєї мрії": інтерв'ю з Тетяною Кодзаєвою

NAME
10 грудня 2023

Світовий ринок інфлюєнсерів продовжує невпинно зростати, змушуючи бренди різних калібрів переглядати свої маркетингові стратегії. Особливо від них залежні індустрії з сильною візуальною складовою, як мода чи краса. Ми поговорили з однією з найуспішніших українських fashion-інфлюєнсерок Тетяною Кодзаєвою, як світ моди сьогодні реагує на війну росії проти України, як молодим талантам заявити про себе на міжнародному ринку і якими є її власні підсумки року.

Тетяна Кодзаєва

Про увагу до України

24 лютого 2022 року, коли почалось повномасштабне вторгнення, я була на Тижні моди в Мілані. Тоді всі боялись озвучити свої думки та позицію, а модні бренди з обережністю ставились до будь-яких висловлювань щодо війни. Зараз до українців в індустрії ставляться з неабиякою повагою та підтримкою. Дуже багато людей прокинулось, хоча чимало брендів "делікатно" оминають будь-які політичні теми для уникнення конфліктів. З полегшенням можу сказати, що представників з країни-агресорки все менше — колись перший ряд був щільно заповнений редакторами, інфлюєнсерами та баєрами звідти. Деякі бренди дійсно уникають їхньої присутності, а багато хто з цих людей банально зараз не може приїхати в Європу через візові обмеження. Але ще мушу наголосити, що в останньому модному сезоні їх було більше, ніж рік тому, і на деяких із найважливіших показів.

Про волонтерську діяльність

На 15-й день повномасштабного вторгнення на виробництві наших сумок The Kode вже відшивали патріотичну колекцію, весь прибуток з продажів якої ми відправили на допомогу ЗСУ. Також ми успішно запустили проєкт спільно з волонтерами, надавши локацію під простір СпівДія Одяг, де біженці з гарячих точок могли безкоштовно отримати речі — все необхідне по сезону.

Про підсумки року

Насправді, чи не єдине, що тримає мене в тонусі — це робота, яка дарує натхнення. Дякувати долі, я пов'язала своє життя з креативною сферою, завдяки чому іноді можу подумки "втекти" від реальності. Робота над брендом дозволяє відволіктись навіть у польотах чи з користю провести час очікування на кордоні — я промальовую нові моделі наших сумок, готую мудборди до знімань, продумую концепти нових івентів. Також цього року як інфлюєнсерці мені вдалося попрацювати з великими іноземними брендами, зокрема Givenchy, Jacquemus, Mugler, Creed, Elisabetta Franchi. Проте досить складно залишатись в ресурсі, загострились питання зі здоровʼям, тому я постійно закликаю усіх своїх читачів не забувати про регулярні чекапи.

Про головні події сезону весна-літо 2024

На показах сезону весна-літо 2024 мені найбільше запам'яталися дві події. Почну з шоу BOSS, гості якого занурилися в атмосферу футуристичної лабораторії. Це був фантастичний світ штучного інтелекту та сучасних технологій. Партнером проєкту став український стартап Dress X, заснований Дарією Шаповаловою та Наталією Моденовою. Пишаюсь нашими дівчатами! Шоу ефектно відкрила Джіджі Гадід, а сама колекція була чи не найкраща за усі попередні роки.

Друга подія — запуск аромату Dior L’Or та виставка J’adore Dior. Мене запросили у незабутній престур від Dior Beauty та фактично занурили у всесвіт модного Дому. Основний івент був такої краси, що важко було стримувати емоції — ми опинились у казці. Локація була інкрустована золотом і прикрашена складними інсталяціями, головними зірками яких стали архівні сукні, сумки, прикраси та флакони аромату J'adore. Це був казковий досвід!

Про плани

Для мене важливо й надалі представляти Україну в сфері моди на найвищому рівні. Я пишаюсь можливістю репрезентувати свою країну в міжнародних проєктах на світовій арені. Хочу ще гучніше дати знати, що наша земля народжує найталановитіших людей! Стосовно бренду, ми з командою націлені на міжнародний маркетплейс, який вже стрімко розвивається. Дуже тішимося відкривати для себе великі ринки, як-от Велика Британія та США , приємно здивовані рівнем продажів у Казахстані та Грузії.

Про побудову власного бренду

Це може прозвучати неочікувано, але тим, хто тільки починає свій шлях в індустрії моди, я б порадила відмовитись від бездумного слідування за трендами — часто за цією гонитвою можна втратити індивідуальність. Я можу з упевненістю сказати, що зараз неабияк цінується автентичність та відданість передовсім власному баченню. Це відчувається одразу. Рекомендую змістити фокус на свої сильні сторони, а вже далі надихатись іншими успішними людьми, стилем, дизайнами, проєктами тощо. Також хотілось би, щоб початківці не боялися експериментувати. Не дарма кажуть, що часом наш талант не цінується не тому, що ми його не маємо, а тому, що люди не здатні його розгледіти. Іноді потрібно просто змінити середовище, щоб вас оцінили, адже кожен шлях до успіху має тернисті повороти.

Популярне на VOGUE