У Парижі завершився Тиждень моди Haute Couture весна-літо 2024. Пет Макграт створила образи краси, які затьмарили все, для показу Джона Гальяно Maison Margiela Haute Couture Spring-Summer 2024
"У вечірній темряві, спустившись мокрими від дощу сходами під мостом Олександра III поруч із бурхливою Сеною, гості шоу Maison Margiela увійшли в підземні двері — і потрапили в прогірклий паризький нічний заклад із голими дошками на підлозі, тьмяними дзеркалами та переповненим баром з напоями. І тут, сидячи за дерев’яними столиками в моторошному пожовклому світлі, побачили світ персонажів Джона Гальяно і створений ним кутюр, більш приголомшливий, ніж усе, що мода бачила останнім часом", — так починається огляд колекції Джона Гальяно, яку він створив для Maison Margiela, на vogue.ua.
Ці декілька рядків якнайкраще передають атмосферу, що панувала на показі. Утім, було ще дещо неймовірне. Шкіра моделей сяяла небаченими переливами. Хтось назвав це glass skin, хтось — dolphin skin, але насправді обличчя моделей найбільше нагадували про вінтажних целулоїдних ляльок, які навіть не намагаються видатися справжніми. Попри всі спроби дати макіяжу назву, жодна не була вдалою: просто тому, що нічого подібного не було створено донині.
За цими образами стояв ніхто інший, як Пет Макграт. Комусь могло здатися, що королева макіяжу тимчасово опинилася в тіні, відсунута від п'єдесталу численними новими іменами. Втім, нічого подібного: Пет — як і завжди, на піку творчої енергії. Вона знову створила образи, які не просто захоплювали уяву, а ще й викликали бажання зрозуміти, як це зроблено. В еру AR макіяжу, інста-фільтрів, штучного інтелекту її роботи опинилися на вершині мистецтва макіяжу.
Поки beauty-спільнота гадала, як Макграт досягла такого ефекту глазурованої шкіри, а TikTok-користувачі намагалися відтворити макіяж, сама Пет дещо розкрила карти.
Виявилося, обличчя моделей покривала маска-плівка, яку можна було відклеїти від обличчя декількома рухами. Принцип цих засобів такий: їх наносять на обличчя (текстура — гелеподібна), дають висохнути, а потім обережно знімають.
Шеф-редакторка, редакторка моди та краси VOGUE CS Сінді Керберова вважає, що це захопливе шоу — "прогрів" напередодні запуску засобу для догляду власного бренду Пет Макграт. Нагадаємо, вона запустила його в 2016 році — і невдовзі отримала 60 млн доларів інвестицій.
Що ж, зважаючи на нещодавній ефектний кейс Памели Андерсон, яка довгих пів року з'являлася без макіяжу, поки не оголосила про придбання власного бренду засобів догляду за шкірою, це видається цілком вірогідним. І ми можемо вважати, що бачили все, але схоже, сфера краси здивує нас ще не раз.