Як знаковий рожевий колір Valentino став головним відтінком року
Колекція Valentino, яку П’єрпаоло Піччолі представив на початку 2022 року, стала справжнісінькою феєрією. Італійський модний Дім продемонстрував цілий ешелон образів у найсміливішому рожевому кольорі — відтінку під назвою Pink PP, що був спеціально розроблений для колекції Valentino осінь-зима 2022/2023 у співпраці з Pantone.
Попри те, що сам відтінок є доволі сміливим і трохи зухвалим, дизайн Піччолі зробив його елегантним і майже королівським. Силуети були різкими й драматичними: прозорі розстібнуті сорочки з воланами спадали на штани; халати — фактурні та структуровані; вирізи — абстрактні й експериментальні. Одноманітність монохромності було вибрано, щоб привернути увагу до чогось глибшого: до людини, оповитої рожевим одягом.
"Знаєте, коли ви переглядаєте книгу з чорно-білими портретами, після двох-трьох сторінок ви розумієте, що не побачите світлого волосся чи блакитних очей. Ви починаєте заглиблюватися у вирази облич, у зморшки, у різноманітні деталі… Я хотів створити подібний ефект", — зазначив П’єрпаоло Піччолі після шоу.
Не дивно, що філософія дизайнера зрезонувала з безліччю знаменитостей. Актори, музиканти й моделі скористалися можливістю вирізнитися цього сезону в рожевому вбранні Valentino, зробивши його в такий спосіб головним відтінком року. Найкращі виходи знаменитостей у Pink PP дивіться нижче.
За матеріалами vogue.com.au