За що модна індустрія полюбила дочку Мадонни — Лурдес Леон
14 жовтня Лурдес Марія Чікконе-Леон, старша дочка Мадонни, святкує свій день народження. Своє сходження на модний Олімп дівчина почала в серпні 2020 року, коли стала обличчям осінньо-зимової колекції Стелли Маккартні для Adidas, а вже за рік — хореографом рекламної кампанії колаборації британської дизайнерки та спортивного бренду.
Наступною появою Лурдес на модних радарах стала весняно-літня рекламна кампанія Marc Jacobs у лютому 2021 року. Уперше дівчина зустрілася з Марком Джейкобсом понад десять років тому, коли дизайнер знімав Мадонну для Louis Vuitton, у якому тоді працював. Смілива й зухвала Лурдес, що не соромиться свого тіла й пропагує ідеї бодипозитиву, стала прекрасним уособленням ДНК бренду.
Потім Лурдес Леон з’явилася в рекламній кампанії Burberry, присвяченій колаборації з SSENSE. Але головне визнання як модель дівчина здобула з виходом вересневого номера американського Vogue. На обкладинці вона позувала поруч із топмоделями, серед яких Кая Гербер і Белла Гадід.
У модельному доробку Лурдес є також співпраця з ювелірними брендами: в серпні 2021 року вона стала обличчям Swarovski, коли Дім вирішив змістити фокус на молоде покоління, що обстоює власні погляди у важливих питаннях. Також цього року юна модель здійснила свій перший світський вихід — 13 вересня дівчина з’явилася на Met Gala в сяйливій сукні кольору фуксії від Moschino.
Нещодавні світові Тижні моди теж не минули даром для Лурдес Леон: дівчина з’явилася на подіумі весняно-літньої колекції Versace в срібній мідісукні з розрізами. За виразну зовнішність і вміння правильно подати себе, не звертаючи уваги на стандарти й стереотипи, світ моди прийняв Лурдес з розкритими обіймами, тому, впевнені, ми ще не раз побачимо її в рекламних кампаніях і на подіумах.