Японські пригоди: нова чоловіча колекція Louis Vuitton осінь-зима 2025/2026
Цього сезону Фаррелл Вільямс залучив свого близького друга та одного з наймодніших чоловіків в індустрії моди Ніго для створення чоловічої колекції Louis Vuitton, яка обʼєднала їхні унікальні стилістичні підходи. Архіви Ніго, натхнені робочим одягом ХХ століття та культурними мотивами рідної Японії, поєдналися з виразним стилем Вільямса, створивши атмосферу "денді-стритверу".
Двоє чоловіків вперше зустрілися на початку 2000-х років. Ніго, який на той час заснував бренд A Bathing Ape, запросив Фарелла Вільямса ознайомитися зі своїм архівом, а вже у 2003 році вони спільно заснували Billionaire Boys Club і Icecream. Під час останнього візиту Фаррелла до Ніго в Японію творчий дует почали роботу над спільною колекцією для Louis Vuitton.
Нова чоловіча колекція схожа на діалог між двома старими друзями, а дух Японії пронизав майже всі аксесуари: сумки Speedy, лижні костюми рожевого та вишневого кольорів, які нагадують цвітіння сакури, сумки-орігамі та клатчі у формі ґьодзи. Було представлено багато згадок, які здавалися більш особистими — брелок для телефону та нові кросівки для бігу в стилі Y2K.
Іншим свідченням тривалості їхніх дружніх взаємин є баланс між вуличним одягом та вишуканим пошиттям. Особливо вразили образи, натхнені пристрастю Ніго до декоративно-функціонального робочого одягу: куртка японського пожежника, намальована прямо з його архіву, була перетворена на трикотаж. Трансформація піджаків у розкішну рожеву або оливкову шкіру сама по собі була символом вишуканості. Куртка водія вантажівки, виготовлена з крокодила, пофарбованого так, аби походила на випрану джинсову тканину, — ще один приклад контрасту.
Наприкінці шоу, коли два дизайнери вийшли на подіум, розпочалася презентація 24 експонатів, що містили обрані елементи з архівів обох творців та дому Louis Vuitton. Незабаром вони надійдуть у продаж на аукціонній платформі Joopiter.com.