Як Chloé став наймоднішим брендом 2024 року
Ох, 2024 рік видався неймовірно вдалим для Чемени Камалі! Її дебют у Chloé в лютому став справжнім тріумфом: модні редактори та зірки першого ешелону були підкорені її колекцією в стилі бохо, яка одразу навіяла спогади про дні Карла Лагерфельда та Фібі Файло у французькому модному домі. "Це було найкрасивіше шоу, яке я бачила за довгий час", – захоплено сказала Сієнна Міллер, одна з легендарних Chloé Girls. І вона мала рацію.
Очевидно, що легкі, романтичні та часто прикрашені рюшами вбрання Камалі заповнили величезну прогалину в моді. Не дивно, що "новий Chloé", як його вже охрестили, став настільки популярним серед знаменитостей. Міллер зізналася на останньому модному шоу бренду, що вже встигла вигуляти більшість моделей із колекції осінь-зима 2024/2025: від напівпрозорого мереживного комбінезона з логотипним поясом, у якому вона сяяла на червоній доріжці Каннського кінофестивалю, до босоніжок на високих танкетках Maxine, які стали трендовими після того, як вона – разом із кількома іншими гостями – з’явилася в них у першому ряду показу Chloé.
Серед інших шанувальників Chloé – Дейзі Едгар-Джонс, чий стиль у трьох образах бренду допоміг їй увійти до лав It-girls. Здається, бренд запровадив політику для стилістів одягати своїх клієнтів лише в повні образи з шоу. Такі зірки, як Міллер, Едгар-Джонс, Зої Салдана, Кіра Найтлі та Сьюкі Вотергаус з'являлися в Chloé саме так, як це було задумано на подіумі. Ну, майже всі – для Бейонсе, схоже, зробили виняток. Це ідеальна реклама для бренду – одна з причин, чому цього року Chloé було помітно всюди. Щоправда, така стратегія трохи обмежує простір для індивідуальної стилізації, але коли виглядаєш як жива обкладинка Vogue, кого це хвилює?
Проте нове бачення Камалі для бренду, безперечно, приваблює всі покоління: від зумерів, як-от Едісон Рей, до представників покоління X, таких як Дженніфер Лопес, Мая Рудольф і Лія Кебеде. І, звісно, незабутній момент – схвалення від віцепрезидентки США Камали Гарріс, яка носила кілька костюмів Chloé під час виборчої кампанії.
Одне очевидно: бохо знову в моді, як не раз проголошувалося в цьому виданні. І чи не стала індустрія трохи теплішою та приємнішою завдяки цьому? Хоча багато подіумних образів можуть бути недоступними для звичайного покупця, аксесуари безсумнівно знайшли свою аудиторію. Наприклад, сумка Bracelet, яка нагадує одну зі старих моделей авторства Фібі Файло з нульових, стала справжнім гітом. А ще Chloé зазнав справжнього відродження на вторинному ринку: на The RealReal зафіксували зростання продажів на 130% у місяць після дебютного шоу Камалі. Мабуть, це лише питання часу, коли такі легендарні моделі, як Paddington і Paraty, знову з’являться на подіумі.
За матеріалом vogue.co.uk