Видавчинею та керівницею Vogue UA призначено Юлію Костецьку
Видавчинею та керівницею Vogue UA призначено Юлію Костецьку, яка має великий досвід роботи в медіаіндустрії. Останні роки вона обіймала посаду бізнес-директорки "Медіа Групи Україна", розвивала сейлзгаус "Медіапартнерство" та рекламну агенцію "Медіа Партнерство Баїнг". Раніше працювала в компаніях "Видавничий дім УМХ", "Бліц-Інформ", Atlantic Group LTD.

Нагадаємо, що раніше цю посаду незмінно обіймала Олена Чернова. Її життя раптово обірвалося 12 січня цього року. "Медіа Група Україна" цінує все, що Олена зробила для Vogue UA. Юлія й Олена були колегами, партнерками та однодумницями — саме їхніми спільними зусиллями у співпраці з командою Vogue UA став одним з найкращих серед видань бренду в усьому світі.
Юлія Костецька, видавчиня Vogue UA: "Повернутися до Vogue UA у ролі видавця — це відповідальність і велика честь для мене. Лідерські позиції та любов аудиторії до видання — безумовна заслуга команди Vogue UA під керівництвом Олени Чернової. Вона була моїм щирим другом і наставником, і я сердечно вдячна їй за 10 років плідної співпраці. Олена занадто рано пішла з життя, проте залишила після себе високу місію Vogue UA, успіхи й здобутки, які ми разом з командою примножуватимемо й розвиватимемо. Vogue UA і далі створюватиме такі проєкти та ініціативи, що не тільки висвітлюватимуть моду, культуру та естетику сучасного життя в Україні і світі, а й сприятимуть розширенню географії українського культурного експорту на глобальному рівні. Ми, Vogue UA, опинилися на новому рубежі й зустрічаємо нові виклики, що спричинила, зокрема, війна в Україні. Тож зобов’язані швидко реагувати на зміни настроїв у суспільстві, бути чутливими до потреб і цінностей наших читачів, підтримувати й надихати міжнародну спільноту на спільні активні дії задля наближення Перемоги".
Олександр Баринов, голова Наглядової Ради "Медіа Групи Україна": "Нині, коли країна потерпає від російської агресії, сила й авторитет бренду Vogue набуває особливого значення: яскраві та емоційні проєкти нашої команди привертають увагу міжнародної культурної спільноти до подій в Україні та потреби підтримувати боротьбу за свободу й життя українського народу".
Євген Бондаренко, директор "Медіа Групи Україна": "Для "Медіа Групи Україна" Vogue UA є важливим складником медіабізнесу, адже це впізнаваний міжнародний бренд зі 130-річною історією та беззаперечною репутацією, який за 10 років розвитку в Україні здобув любов та довіру багатомільйонної аудиторії. Опинившись на інформаційному фронті війни в Україні, видання робить усе, що може наблизити нашу Перемогу, – розповідає правду про війну, підтримує українців патріотичними проєктами, а також публікує найкращі матеріали англійською мовою, щоб тримати Україну у фокусі уваги міжнародної спільноти. Я впевнений, що під керівництвом Юлії сильна й досвідчена команда професіоналів Vogue UA і далі впевнено розвиватиме та розбудовуватиме медіаплатформу бренду Vogue в Україні. Зі свого боку маю зазначити, що "Медіа Група Україна" в партнерстві з міжнародним медіахолдингом Condé Nast є і буде гарантом сталого розвитку бренду Vogue UA в Україні та світі".