До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

RDNT — новий український бренд, що зʼявився під час війни

Новий український sustainable-бренд від дизайнера Андре Тана RDNT з’явився під час війни в Україні. Попри обставини, бренд дарує світло в найтемніші часи та транслює національні меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя.

Абревіатура RDNT розшифровується як radiant — сяйливий, променистий. Така назва символізує особливий одяг, створений під кольори аури — жовтий, блакитний, зелений, рожевий, фіолетовий. У першому весняному дропі In the water передаються основні коди молодого бренду — екологічність, технологічність, агендерність. Авторський принт води на одязі символізує життя, адже саме без води воно неможливе.

Реклама

До колекції ввійшли об’ємні худі й жакети, різнокольорові велосипедки й кроп-топи, футболки, боді та деконструйовані джинси. Яскравими акцентами стали вирізи на грудях і зовнішні бірки з написами. Одяг створений без поділу на жіночий і чоловічий та без огляду на стереотипні уявлення про те, що й кому варто носити.

У першій колекції RDNT використана інноваційна екологічна тканина з переробленого пластику, яка на дотик і за характеристиками подібна до бавовни. Матеріал регулює теплообмін і вбирає вологу, охолоджуючи тіло в спеку та зігріваючи в холод. У майбутньому бренд планує запустити в Україні виробництво, що працюватиме на поновній сонячній енергії.

Колекція RDNT уже доступна для замовлення в усьому світі на офіційному сайті бренду. Гроші від продажу передаватимуть на підтримку армії України.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.