КУПИТИ КВИТКИ

Jacquemus представили нову рекламну кампанію весна-літо 2023

Jacquemus представили нову рекламну кампанію колекції весна-літо 2023, натхнену Італійською Рив'єрою. Головною героїнею кампейну стала Вітторія Черетті відома модель та муза дизайнера. Рекламна кампанія "Le Raphia", знімання якої відбулися в Римі, вийшла грайливою та спокусливою.

Вітторія Черетті в рекламній кампанії Jacquemus
Вітторія Черетті в рекламній кампанії Jacquemus

Реклама.

На знімках Вітторія позує в сукні-жакеті з довгим шлейфом та асиметричною плечовою лінією, демонструючи новий купальник у парі з об'ємним солом'яним капелюхом та протисонцевими окулярами у широкій геометричній оправі. Також ми бачимо модель у напівпрозорих колготках з фірмовим підписом дизайнера, які вона носить з жовтими хутряними босоніжками і "голим" боді. Серед наших найулюбленіших образів — Черетті в шовковому комплекті канаркового відтінку, який складається зі спідниці з розрізом у стегна та маленького топу на одне плече. Компанію у зніманні Вітторії склав Hedi Ben Tekaya, який продемонстрував чоловічі образи.

Вперше колекцію "Le Raphia" Сімон Порт Жакмюс представив у грудні 2022 року в Парижі. Дизайер зазначив, що черпав натхнення в італійській естетиці та хотів показати у своїй новій лінійці, як жінки вдягаються в Портофіно та на Капрі. На подіумі ми бачили вишиті напівпрозорі образи, укорочені топи з рюшами та діагональними вирізами, ультратонкі спідниці та багато лляних речей. Більше фото з нового кампейну Jacquemus дивіться у нашій добірці.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.