Грузинський стартап Phubber допомагає українським брендам вийти на нові ринки
З початком війни в Україні fashion-бізнес зіштовхнувся із серйозними викликами. Великий відсоток ринку багатьох брендів належав українському споживачеві. Оскільки оновлення гардероба для українців не на часі, щоб допомогти представникам індустрії працювати в умовах війни, Phubber пропонує українським дизайнерам продавати власні колекції через свій міжнародний застосунок.
"Наша українська команда запропонувала зробити спільний дзвінок. Вони сказали, якщо Airbnb та інші платформи допомагають Україні, то й Phubber також зможе! Ми зрозуміли, що маємо потужний інструмент у наших руках і можемо зробити свій внесок, допомогти Україні. Ми можемо стати мостом між грузинами та українцями, допомогти та підтримати їх. Так з’явилася ідея проєкту 4UA", – розповідає Анано Долаберідзе, співзасновниця Phubber.
До проєкту вже долучилися 38 українських брендів, серед яких відомі на всю країну імена – The Coat by Katya Silchenko, Gunia Project, CULTNAKED, Oversized Studio. "Я з командою вирішила, що стратегічно важливо змістити основний фокус на дропи, тому повноцінної колекції весна-літо цього року в нас не буде. Журба, смуток і біль нікуди не зникають. Ти або не дієш, або знаходиш важіль тиску, рухаєшся далі й працюєш. 4UA – чудова ініціатива, що об’єднує українських дизайнерів і митців задля збереження української культури під час війни. Ми маємо говорити голосно про війну в Україні та підтримувати економіку своєї держави. Дякую за підтримку!" – розповідає дизайнерка Катя Сільченко.
До того ж робота з українськими дизайнерами – це лише перша частина масштабного проєкту. Потім планується співпраця з українськими інфлюенсерами та приватними продавцями, які хочуть допомогти країні через продаж власних особистих речей. Ще один з майбутніх напрямів роботи – створення в застосунку "need-list", де кожен українець зможе написати про свої потреби, а користувач застосунку — подарувати або придбати річ відповідно до цього списку.