Чому лофери The Row завжди будуть класикою
Раніше лофери вважалися взуттям виключно для осені, коли їх діставали з шаф водночас з теплими светрами. Проте останні роки ситуація змінилася кардинально. Тепер лофери — це всесезонний маст-хев, який ідеально доповнює як літню сукню, так і модні шорти. Весна 2024 року запамʼяталася справжнім лоферним бумом. Навіть Gucci, під керівництвом нового креативного директора Сабато де Сарно, представив неймовірні 25 моделей лоферів на платформі.
Попередні сезони в тренді були яскраві лофери з помітними логотипами, такі як культові моделі Prada чи Gucci. Однак, цьогоріч в епіцентрі уваги опинилися лаконічні лофери The Row. Цей американський бренд відомий своїм мінімалістичним стилем та бездоганною якістю. Лофери The Row — це втілення елегантності та розкоші, які оцінять справжні цінителі моди. Попри відсутність яскравих акцентів, саме ці лофери стали улюбленим взуттям багатьох знаменитостей.
The Row вміє створювати невимушені, але неймовірно красиві речі. Саме лофери цього бренду стали своєрідною уніформою для таких зірок як Дженніфер Лоуренс та Кендалл Дженнер. Вони обирають комфорт, не жертвуючи при цьому привабливим зовнішнім виглядом.
Аксесуари The Row — це інвестиція. Кожна річ — від сандалів до вже легендарної сумки Margaux — вирізняється високою якістю та бездоганним дизайном. Хоча цього літа багато знаменитостей віддають перевагу їхнім гумовим сандалям, лофери The Row залишаються бестселером.
Моделі Men’s Loafer та Cary користуються особливою популярністю серед зірок, зокрема Зої Кравіц та Кендалл Дженнер. Перші вирізняються витонченим драпіруванням та класичною китичкою, а другі — це втілення класичних пенні-лоферів зручного силуету з м'якої шкіри.