КУПИТИ КВИТКИ

Разом сильніші: переможниці "Програми підтримки підприємниць України", частина 1

Аграрний сектор, медицина, дизайн одягу, громадське харчування, проєктування та фермерство – це лише невеликий перелік сфер, з яких журі "Програми підтримки підприємниць України", ініційованої французьким брендом L'Oreal Paris, отримав заявки на грант цього року. Всього було подано 1417 заявок з географією – від Запоріжжя до міста Турка у Львівській області. Оргкомітет обрав 12 фіналісток, які отримали по 750 000 гривень, а ми задали їм всього одне питання – "Що в вашому бізнесі найскладніше?". Їх такі різні відповіді доводять, що двох однакових бізнесів не існує і звідси ще цікавіше починати щось своє. Знайомимося з переможницями. Друга частина матеріала за посиланням.

Фіналістки "Програми підтримки підприємниць України" з командою "L'oreal Україна"
Фіналістки "Програми підтримки підприємниць України" з командою "L'oreal Україна"

Реклама.

Ірина Озарінська

Озарінська Ірина представляє проєкт "Бути батьками" – це освітній простір для отримання відповіді на питання, пов'язані з вихованням дітей. Його мета – допомогти батькам краще зрозуміти потреби своїх дітей, їх психологічний та емоційний стан та створити середовище для розвитку майбутнього покоління.

"Найскладніше у нашій роботі – але й водночас найцікавіше – це змінювати стереотипи про навчання батьківству. Часто батьки, які мали досвід навчання (інші навчальні програми) відзначають, що він був недостатньо конкретним або не завжди відповідав їхнім очікуванням. Деякі взагалі вважають, що батьківству неможливо навчитися. Ми працюємо над тим, щоб довести, що сучасний, практичний та персоналізований підхід здатен допомогти кожному. Ще одна складність – це формування якісного та згуртованого ком’юніті експертів. Ми шукаємо не лише професіоналів, а й однодумців, які поділяють нашу філософію та готові працювати заради реальних змін".

Любов Михайлишин

Михайлишин Любов (проєкт "Збережи свою ДНК для майбутнього") – це безоплатні репродуктивні послуги з кріоконсервації яйцеклітин для 20 жінок- військовослужбовців. Мета – зберегти фертильність жінок перед тим, як вони зазнають впливу постійного стресу, бойових дій, токсичних речовин
на фронті.

"Медичний бізнес є одним з найскладніших через специфіку діяльності та багатовекторність. Головний виклик – це щоденна потреба утримувати високу планку. В Україні допоміжні репродуктивні технології працюють на рівні світових стандартів та інновацій. Кількість клінік зростає і відповідно зростає конкуренція. Кожна установа розробляє стратегію та унікальну торгову пропозицію, щоб вирізнятися серед інших. Пацієнти звертаються не лише задля покращення репродуктивного здоров’я та настання вагітності, а для народження здорової дитини. Репродуктологія торкається дуже особистих і чутливих аспектів життя. Ми маємо щодня відповідати високим очікуванням пацієнтів. І не лише в якісному лікуванні, а й емпатії, конфіденційності та живій комунікації. Лікування непліддя зазвичай вартісне. Але при цьому гарантувати 100% позитивний результат ми не в праві, хоча давно перевершили відсотки ефективності природного зачаття та виношування. При високій технологічності неможливо до кінця передбачити природні процеси в організмі. Додамо до цього необхідність постійних інвестицій у обладнання, новітні методики та навчання персоналу. Популяризацію нових розробок для суспільства та адаптацію до наших умов при суворій регламентації законодавства (наприклад, щодо використання ембріонів або донорських клітин). Дотримання всіх норм потребує часу, ресурсів, певної юридичної обізнаності та безперервного обороту коштів. Фактично ми продаємо свій досвід в персоналізованому вигляді для конкретного пацієнта та тримаємо баланс між якістю послуг і доступністю. А це дуже непросто, особливо в умовах війни та нестабільності. Але всі складності відходять на другий план, коли приходить пара показати народжену довгоочікувану дитину. Всі усвідомлюють, що без чітких спільних зусиль цього дива не сталося би. І народжується енергія долати будь-яку проблему".

Катерина Волошанівська

Волошанівська Катерина – проєкт "Педіатрія з розумом" для дітей в Одесі. Частину обладнання для клініки пані Катерина закупила за власні кошти, частину отримала за грантові. Зараз як лікар-ендокринолог мріє про УЗД апарат, тож отримані кошти планує витратити саме на нього.

"Мабуть, найважче, знайти гарний та кваліфікований персонал. Це коротка відповідь, але максимально правдива".

Ганна Сухобрус

Ганна Сухобрус – проєкт "Бабусина Хатка". Це культурна ініціатива про родинні зв’язки та спогади, про продовження українських традицій, розвиток українського села та популяризацію Черкащини. Його місія – розвиток сільського туризму, щоб змінити стереотипи про цей вид туризму та перетворити його на культурний відпочинок.

"Однією зі складностей, з якою ми стикаємося, є формування позитивного іміджу сільського туризму серед бізнес-спільноти. На жаль, досі існують певні стереотипи та недооцінка його потенціалу як повноцінної та прибуткової сфери діяльності. Ми прагнемо змінити це сприйняття, демонструючи успішні кейси, залучаючи партнерів і створюючи події, які не лише зберігають культурну спадщину, а й приносять економічний ефект. Іншою важливою проблемою є обмеженість власних фінансових ресурсів, що не дозволяє одразу реалізувати всі амбітні плани зі створення якісної інфраструктури, проведення масштабних заходів та покращення добробуту місцевої громади. Це дещо сповільнює темпи розвитку та масштабування проєкту. Однак завдяки підтримці партнерів, таких як L'Oréal, ми крок за кроком наближаємося до нашої мети. Ми впевнені, що разом зможемо подолати ці виклики, створивши стійкий, успішний і надихаючий приклад розвитку сільського туризму".

Ксенія Вишняк

Ксенія Вишняк Ксенія – проєкт Lullaboo. Це виробництво дитячих обважених спальників для малюків від 0 до 24 місяців, а також важких ковдр для дітей
та дорослих. Вироби Lullaboo створені на основі науково-доведеної технології глибокого тиску, яка допомагає покращити сон, полегшити засинання та
знизити рівень тривожності.

"Найскладніше в моєму бізнесі — це три моменти. По-перше, у нас інноваційний продукт, і багато людей ще не знайомі з ефективністю та технологією обваження. Це означає, що потрібно постійно працювати над просвітою нашої аудиторії, розповідати про переваги, розповідати як це працює і допомогає покращувати сон. По-друге, технологія пошиття продукту не є простою. Наші продукти відшивають вручну, і це впливає на швидкість та вартість роботи. Тому, для масштабування ми маємо автоматизувати деякі процеси тут. І, зрозуміло, для того, щоб впоратися з цими труднощами, нам потрібні додаткові інвестиції. Вони допоможуть нам автоматизувати процеси, скоротити витрати та підвищити обізнаність про продукт. Це дасть змогу швидше розвиватися та задовольняти попит, який зростає".

Вікторія Островська

Вікторія Островська – проєкт "Лісова школа". Це якісне офлайн-навчання дітей, де впроваджують ідеї навчання та активності просто неба, оскільки
перебування серед природи та взаємодія з природними матеріалами допомагає подолати негативні психоемоційні наслідки війни, поліпшити
ментальне та фізичне здоровʼя.

"Найскладніше у моєму бізнесі – це робота з людьми, у першу чергу з педагогами, під час війни. Я маю освітній бізнес, у якому найважливішим є те, як будуються стосунки з дітьми та їх батьками. Підбір та навчання педагогів – вчителів та вихователів – є нашим першочерговим завданням. Під час війни ми зіштовхнулися з тим, що дуже важко знайти людей з відповідною освітою та досвідом роботи, тому все частіше ми маємо донавчати спеціалістів. Окрім того, наші заклади дотримуються дуже чітких вимог та правил щодо екологічної, ненасильницької комунікації, побудови дисципліни без покарань та маніпуляцій. Ми навчаємо наші кадри будувати екологічні стосунки з дітьми на основі прихильності та допомагати їм знаходити внутрішню мотивацію. Впродовж нашої діяльності ми прийшли до висновків, що більш успішною є стратегія пошуку молодих кадрів, але без досвіду роботи, з подальшим їх навчанням, аніж запрошення до співпраці досвідчених педагогів, але які звикли у своїй роботі до авторитарного пострадянського підходу до навчання дітей. Під час війни професійне вигорання педагогів відбувається швидше та частіше, тому намагаємося більше надавати їм психологічну підтримку, навчати, як знайти та зберегти свій ресурс, бути більш уважними, чутливими до кожного педагога. Також помітили, що родини, які є нашими клієнтами, часто також потребують психо-емоційної підтримки, великої уваги та залученості з нашого боку. Вважаємо, що такий підхід має стати ключовим для освітніх закладів, як у військовий, так і у поствоєнний час – адже саме те світло, яке ми несемо у своїх серцях, саме добрі вчинки та підтримка тих, кому вона необхідна, допоможуть нам пережити темні часи"

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.