КУПИТИ КВИТКИ

Український Vogue відкриває в Києві фотовиставку Ukraine Today

6 червня в Національному музеї Тараса Шевченка відкриється фотовиставка Бретта Ллойда з назви Ukraine Today. Цей масштабний проєкт британський фотограф реалізував разом із командою українського Vogue для поточного весняного числа. Ллойд двічі приїздив в Україну з метою зафіксувати її складне сьогодення й показати його світу. Вперше ці світлини були представлені міжнародній публіці в Парижі у березні цього року в межах Vogue Ukraine Showcase, який підтримали перша леді України Олена Зеленська та головна редакторка американського Vogue Анна Вінтур. Тепер фотоесей Ллойда можна буде побачити в Києві.

Реклама.

"Бретт вперше відвідав Україну наприкінці листопада. Він хотів зустрітися з реальними людьми, почути реальні історії та задокументувати химерну реальність українського життя, в якому горе і радість, травма й надія йдуть пліч-о-пліч", — розповідає Веня Брикалін, головний редактор Vogue Ukraine. Під час цих подорожей Ллойд відвідав прифронтові зони, де познайомився з військовими, медиками та пересічними людьми, які тримаються за надію повернутися до нормального буття. Також він зафільмував сцени парадоксального життя столиці: героями його фото стали спортсмени, актори та творча молодь.

"Посеред усього лиха війни я зустрів стільки добрих і талановитих людей, — каже Бретт Ллойд. — Я сподіваюся, що ця історія передає відчуття надії та стійкості".

Виставка Ukraine Today буде відкрита з 6 до 30 червня включно. Вхід — за квитком до Музею Шевченка.

Партнери експозиції:

Фінансовий партнер Sense Bank — український системно важливий банк, 100% акцій якого належать державі в особі Міністерства фінансів України. Sense Bank — технологічний банк сервісів та продуктів для будь-яких клієнтів: від приватних осіб до корпорацій. Установа обслуговує близько 3 млн фізичних, 55 тисяч юридичних осіб та 85 тисяч ФОПів у 130 відділеннях по всій Україні, а також в онлайн-банку Sense SuperApp.

Б'юті-партнер Brocard — найбільша в країні парфумерно-косметична мережа в сегменті luxury, яка представляє понад 350 світових преміальних марок, включно з Chanel, Dior, Lancôme та Guerlain, а також 26 українських брендів. Особлива гордість Brocard — концептуальні простори нішевої парфумерії із найбільшою колекцією авторських ароматів в Україні, серед яких Tiziana Terenzi, Penhaligon's, Montale та Jo Malone.

Алкогольний партнер Tanqueray — культовий джин, який за результатами опитування 50 найкращих барів світу був визнаний трендовим джином №1, найбільш продаваним джином і найулюбленішим алкогольним напоєм барменів. А у 2018 році знову підтвердив свій статус лідера, отримавши звання "бренду, який виходить за рамки своєї категорії". Джин Tanqueray вирізняється унікальним смаком та ароматом завдяки поєднанню ялівцю, коріандру, дягелю та лакриці. Це універсальний джин, який можна використовувати як для приготування класичних коктейлів, так і для сучасних авторських міксів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.