Пам’ятаєте, як Шарлотта Казірагі проїхала верхи на коні під час показу Chanel минулого сезону? Цього разу Віржині Віар вирішила продовжити з того місця, де зупинилася раніше. Вона перенесла своє кутюрне шоу до кінноспортивного комплексу L'Étrier de Paris у Булонському лісі, де художник Ксав’є Вейлан, який розробив декорації минулого сезону, створив лабіринт лісу впереміж із геометричними скульптурами. "Мені подобається, коли шоу повертає нас до того, що ми вже зробили в Chanel. Мені подобаються ці резонанси", — сказала Віар під час прев’ю.
Головним джерелом натхнення для дизайнерки стала естетика 1930 років, яку використовувала Габрієль Шанель у власних колекціях. Віар представила довгі силуети з мереживними й шифоновими сукнями-колонами та доповнила деякі з образів прикрасами з першої і єдиної колекції високого ювелірного мистецтва "Bijoux de Diamants", що її створила в 1932 році Габрієль Шанель. На подіумі з’явилися майстерно скроєні сукні, які елегантно спадали до підлоги, а під час руху нижче від колін вихрилися в танку. Прикраси подружилися також з твідовими костюмами в комплекті з мереживними топами, строгими двійками та напівпрозорими сукнями зі сріблястої тканини.
Серед образів кутюрної лінійки відчувався м’який присмак артдеко — у сукнях із заниженою талією та лінійних формах, включно з разючим шовком Taroni, який Віар поєднувала зі смугастим болеро із чорними й білими блискітками, пацьорками та бісером. Тим часом вишивка з геометричними візерунками була натхнена конструктивізмом 1970-х, який любив використовувати у власних колекціях Карл Лагерфельд.
Штрихи стилю дербі також були притаманні колекції. Костюми з твідовими спідницями довжини міді поєднувалися з чорними ковбойськими чоботами, а деякі були доповнені ще й капелюхами із широкими крисами — нагадування про те, що Габрієль "Коко" Шанель розпочала свою кар’єру модисткою. Тут були пальта на всі випадки життя: від темно-синьої військової шинелі з прозорими шифоновими вставками, всипаними лелітками й крихітним страусовим пір’ям, до сукні-пальта на ґудзиках у стилі 1960-х з ажуром з рожевих шедеврів.
Симфонічний саундтрек, що його створив друг дизайнерки Себастьєн Тельє, супроводжував імпресіоністичний кліп, в якому брали участь різні актори, включно із Шарлоттою Казірагі й Фарреллом Вільямсом, і проєктувався на гігантський екран як тло для шоу. Ця еклектика була притаманна й одягу та демонструвала дивовижні тканини — мережива, пофарбовані смолою; вишите листя на сукні-трапеції з білого тюлю; суцільний декоративний візерунок на сукні-пальті зі спідницею, повністю розшитий бісером і лелітками; або жмутки страусового пір’я, ретельно нанесені на чорний шифон і прорізи, що проглядають крізь обтислий тренч з фактурного чорного твіду.
Всю колекцію Chanel Couture осінь-зима 2022/2023 дивіться тут.