У сезоні весна-літо 2024 дизайнерка Олена Рева продовжує історію про жіночу силу та звертається до одного з найсильніших і сповнених потужної енергії культів у стародавній Трипільській культурі — Богині-Матері.
Велика Мати у віруваннях предків була центром Всесвіту: вона протистояла хаосу та вчила шанувати рідну землю. У колекції ELENAREVA уособлення сакрального символу змінюється від одного образу до іншого: жіноча сутність турботливої матері та берегині роду ладно переходить до чітких та суворих рис сміливої заступниці. Тонке балансування між жіночим та чоловічим, притаманне бренду, у новій лінійці виходить на інший рівень.
Структурний жакет з ефектом спущеного плеча гармонійно римується з прозорою сукнею з невагомого шифону, а геометричні лінії сукні-бюстьє з чорної вовни — з плавними силуетами шовкового костюма. Діалог про контрасти жіночої природи продовжується в монументальних штанах-палаццо та виразних корсетах і бюстьє. Чіткість форм і пропорцій "розмиваються", коли з'являються тендітні сукні на тонких бретелях, що повторюють кожен рух, та ніжні флористичні принти.
За основу для принтів, розроблених у співавторстві з художницею Ліною Нечиполіною, було взято орнаменти на трипільських глиняних глечиках. Ідея нового народження втілилась у волошково-синіх квітах на білому тлі. На противагу жіночним флористичним мотивам з'являються й абстрактні принти із зображенням бика, що в давнину уособлював чоловічий початок та силу.
Глибину та водночас актуальність українських традицій Олена Рева підкреслює спідницями-плахтами. Про неперервність у ювелірному мистецтві розповідають прикраси — срібним глечикам та бикам навмисно надали ознак рукотворних артефактів, ніби знайдених сучасними археологами.
Для колекції весна-літо 2024 також було розроблено дві моделі сумок у колаборації з українським брендом Bagllet, який переосмислює світові тренди та поняття якості виробництва сумок, створюючи базові, але вишукані аксесуари. Строгу геометрію підтримано класичним чорним і бежевим відтінками та графічними принтами ELENAREVA.