Окрім того, що бренд догляду за волоссям Redken оголосив співачку Сабріну Карпентер своїм глобальним амбасадором, він стане офіційним партнером її майбутнього туру по США Short & Sweet.
У Сабріни майже 40 млн підписників в інстаграмі та світлий чубчик-метелик у стилі Барбі.
У 2024-му Карпентер взяла музичний Олімп штурмом, випустивши сингли "Espresso" та "Please Please Please", які очолили чарти Spotify та Billboard Hot 100.
Бренд запевняє, що співпрацю планували ще до цього зіркового прориву — адже свій фірмовий блонд Сабріна Карпентер приписує виключно Shades EQ від Redken, напівперманентному блиску для волосся, який обожнюють зіркові колористи. Детально про процедуру ми розповідали тут.
Сабріна каже, що краса і, зокрема, волосся є великою частиною її особистості. "Я певний час користувалася засобами Redken, і мене дуже надихнула історія Поли Кент, засновниці Redken".
Пола Кент — американська актриса, яка у 1960 році разом зі своїм перукарем та, за сумісництвом, хіміком Джері Реддінгом, заснувала бренд REDKEN (назва поєднує прізвища обох: REDding та KENt). Разом вони почали створювати продукти, що ґрунтуються на трьох основних принципах:
- збалансований рівень pH 4,5—5,5, наближений до природного pH волосся та шкіри голови;
- вода і білки, які є ключовими складовими волосся і визначають його текстуру та зовнішній вигляд;
- професійні рекомендації досвідчених стилістів із зачісок щодо діагностики волосся та шкіри голови.
Перша кампанія Карпентер для колекції Redken’s Acidic Bonding Concentrate стартує 19 вересня.