Як правильно вимовляти назви українських б'юті-брендів

Українські бренди випускають засоби, які мають чудові паковання, текстури та аромати, а іноді просто закохують назавжди. Розповідаємо, як правильно вимовляти назви вітчизняних б'юті-брендів

Реклама.

Mon Mou [Мон Му]

Український бренд розкішних шовкових аксесуарів Mon Mou продовжує підкорювати світ і має дуже приємну для вуха назву. Вона читається як "Мон Му". Нам це нагадує французьке "Mon Amour".

Не всі знають, але Mon Mou випускає, окрім своїх легендарних шовкових тюрбанів, ще й гумки, наволочки, масажери для шкіри голови, манжети для вмивання і рушники. Але не аксесуарами єдиними: у бренду є худі з шовковим зсередини капюшоном. Ідеально для подорожей, щоб зберегти красу і блиск волосся.

Re[Sense] [РЕсенс]

Сталий бренд професійної косметики RE[SENS] з'явився торік (запуск відкладали через початок повномасштабного вторгнення), але одразу викликав ажіотаж в світі. Він спеціалізується на догляді за чутливою шкірою, а для паковань використовує алюміній, що має нескінченну кількість циклів перероблення: на відміну від пластику, 2/3 алюмінію в світі дійсно переробляють. Бокси та зовнішнє паковання — на 100% біорозкладані: вони виготовлені з паперу з опалого листя, грибного міцелію, дерева.

Назву правильно вимовляти з наголосом на перший склад: [рЕсенс].

Natureal [НатурІл]

Український бренд Natureal спеціалізується на натуральній косметиці — це ясно з назви. Остання новинка — засіб для відновлення та зміцнення волосся, маска для глибокої реконструкції Hollywood Bright Mask. Вона відновлює, зміцнює, захищає та надає блиску. Гарний вибір для тих, хто робить щоденні укладки та мріє про ефект професійного догляду.

Gasanova [ГасАнова]

Здавалося б, із назвою бренду Gasanova не має бути проблем. Адже Гасанова — прізвище засновниці, української дизайнерки Ельвіри Гасанової, яка дебютувала з б'юті-лінійкою торік і продовжила експансію за напрямком Gasanova Home. Втім, іноземці часто вимовляють назву бренду з наголосом на перший та третій склади. Це неправильно: наголошений другий склад.

Новинка бренду Gasanova — колекція парфумів, яка складатиметься з чотирьох ароматів. Перший поєднує свіжість водяної лілії, чорної смородини, дині та груші з квітковими нотами жасмину, троянди, фіалки та фрезії, пряністю шафрану, гіркуватістю полину, теплотою амбри та деревними відтінками сандалу, кедра та дубового моху.

Unico [ЮнікО]

Unico — бренд натуральної декоративної косметики з ефектом догляду, і його назву правильно вимовляти з наголосом на останній склад.

Якщо ви не з кола людей, які мають величезну торбинку із різними косметичними засобами на будь-яку подію, то ця мультифункціональна помада від Unico [ЮнікО] для мономакіяжу обличчя стане вашим фаворитом. Вона замінить одразу кілька продуктів у сумочці: тінт, бальзам, помаду, рум’яна та тіні. У лінійці мультитаскерів представлені шість відтінків.

Mesonia [МезОнія]

Український бренд інноваційного догляду з'явився торік, але одразу захопив увагу. Дехто помилково вимовляє назву на манер Missoni, але все простіше: "МезОнія" з наголосом на О, і з буквою "з" всередині — як у французькому maison ([мезон]).

Один із бестселерів бренду — каолінова маска для обличчя, яка усуває пігментацію, розширені пори та нерівний тон шкіри. Формула поєднує в собі силу бамбукового вугілля та активного каоліну для глибокого очищення. Засіб абсорбує надлишки себуму, розблоковує пори та ефективно бореться з чорними цятками. Вітамін С, екстракт плодів глоду та олія зародків пшениці відновлюють шкіру, вирівнюють її тон та надають сяйва. Крім того, маска захищає від фотостаріння та освітлює шкіру.

ProVG [Про’ВіДжі]

Це найскладніша назва з усього переліку. Вимовляється на зразок "[продіджи]" — з наголосом на перший склад: "[Про’ВіДжі]".

Редакція Vogue познайомилась із засобами бренду через олівці — і вони дійсно варті уваги. У новій колекції олівців для губ Eclaire — розкішні тілесні відтінки, від ніжного рожевого до насиченого шоколадного. До складу входять вітаміни А та Е, які дбають про ніжну шкіру губ, запобігаючи сухості та лущенню. Вони мають легку кремову текстуру, яка легко наноситься та не відчувається на губах. Паковання теж досконале: олівці приємно важкі і мають стильний вигляд.

Lamel [ЛамЕль]

Не [леймел], а [ламЕль], з наголосом на останній склад. Дуже по-французьки.

Бренд, який люблять візажисти, інфлюенсери та споживачі, має косметику на всі випадки життя. Радимо спробувати суперпігментовані рум'яна та блиск для губ, який дійсно додає об'єму. Остання новинка бренду — туш Cult Lift & Volume Mascara: вона забезпечує максимальний об’єм вій без осипання та грудочок.

Туш Cult Lift & Volume Mascara, Lamel

M2O [Ем Два О]

Назва бренду відсилає не лише до формули води, основи всього сущого. Це алюзія на хімічні формули загалом, бо бренд створений хімікинею і фармацевткою. Нарешті, М2 — це омаж засновницям Ксенії Метка і Аліні Максименко, чиї прізвища починаються з цієї літери.

SAYEAH Beauty [Сей Є]

Олівці базових кольорів, які обожнюють усі. Назва бренду дійсно викликає складнощі з вимовою, тому відповідні пояснення додані у шапці його профілю в інстаграмі.

Aweskin [АвеСкін]

Назва цього бренду з догляду за шкірою обігрує одразу два сенси: по-перше, це натяк на "Аве" (лат. ave, — привітання, побажання здоров'я). По-друге, це скорочення від англійського awesome ("фантастичний"). Фантастична шкіра — звучить непогано.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.