Стрілки Cat Eye – це skinny джинси макіяжу
"Твердження, що макіяж, який ми любимо, вийшов з моди, може звучати як особистий напад", – каже колумністка Allure Нікола Далл'Асен. В своїй колонці для найбільшого онлайн видання про красу у світі вона розмірковує, чому ми таки вірні улюбленим прийомам в стилі та макіяжі, та чому іноді так болісно прощатися з ними.
Макіяж виходить з моди не лише тому, що індустрія чи ЗМІ вирішують продати споживачам щось нове, а й тому, що в якийсь момент молодь колективно вирішує: застаріло попереднє покоління. Але важливо пам’ятати: тенденції застарівати можуть, а от люди – ні. Застаріти можуть світогляди, але не люди. Можливо, світ був би кращим, якби ми не ставилися один до одного, наче у кожного на лобі наклеєний термін придатності, а думки автоматично стають недійсними по досягненню певного віку.
Але коли ми вирішили, що мати вигляд на свій вік – це погано? 14-річні підлітки в Інтернеті можуть глузувати скільки завгодно, але чи дійсно варто наділяти 14-річних підлітків в Інтернеті владою чи повноваженнями, щоб змушувати решту почуватися невпевнено через власний вигляд? Перепрошую, але дорослі тут ми. Нам треба працювати і оплачувати рахунки. На решту немає часу.
Поки я це пишу, до мого власного 30-річчя залишається тиждень. І будучи дещо стереотипною білою жінкою тисячоліття, я все ще віддаю перевагу skinny, а не широким джинсам, і стрілкам cat eye, а не clean girl aesthetics. Насправді, розмахуваті стрілки – мій фірмовий образ. Якби я користалася порадами юних, носила би сорочки на 5 розмірів більше та носила виключно широкі штани, я б мала вигляд та почувалася точно як Стів Бушемі з мему: "Як справи, товариші діти?".
Тут краще піклуватися про те, чи не стає наш образ милицею, що не дає нам еволюціонувати. У якийсь момент життя мої джинси skinny настільки стали частиною мене, що без них я не почувалася собою (зрештою, я була дитиною емо). Я покладала на них власну ідентичність, тож зняти їх дорівнювало втратити свою особистість. Коли skinny вийшли з моди, я не відмовився від них остаточно, але відкрила для себе й інші моделі. Це дало мені відчуття свободи та впевненості: те, що я ношу, не те, ким я є. Проте моя емоційна прихильність до розмахуватої підводки ще триває.
Якось – дуже скоро – покоління Альфа переживе статеве дозрівання, сформує власну естетику та почне тролити "джензерів" за мішкуватий одяг і жмутки, які ті, ймовірно, носитимуть і дорослими. Хто зна, може, "альфи" знову введуть в моду skinny джинси та підводку cat eye. Фокус в тому, що відчуття "немодності" – неминуча частина процесу дорослішання, незалежно від того, в якому поколінні не народишся. Я лише сподіваюся, що ніхто не вийде з моди через прихильність до своїх улюблених трендів. Головне, не дозволяти речам, які ми любимо, поглинати нашу індивідуальність у процесі.