Бренду Mamash 6 років. Його основна мета — виробляти український продукт, який міг би скласти достойну конкуренцію всесвітньо відомим брендам. Тоді, в 2017-му, співзасновники Mamash, подружжя Юлія та Андрій Васьковичі, розуміли, що попереду багато складнощів, проте повномасштабного вторгнення в Україну ніхто передбачити не міг.
Бренд і до великого вторгнення російської федерації в Україну брав активну участь у благодійних та волонтерських проєктах, тому 24 лютого 2022 року одразу взявся до роботи, яка наближала б перемогу. Переговори з європейськими партнерами змінилися цілодобовим спілкуванням з волонтерами та військовими: підтримка була потрібна тут і зараз.
Тоді все відбувалося інтуїтивно; сьогодні засновники згадують: "Ми вирішили залишатися та робити все, аби допомогти людям та підтримати ЗСУ". Вони розгорнули волонтерський штаб — і дотепер на зв'язку 24/7 з усіма, хто потребує інформаційної, фінансової чи гуманітарної підтримки.
Впродовж перших тижнів команда зосередилася на підтримці вимушено переміщених осіб. До збору гуманітарної допомоги долучились усі — від співробітників до клієнтів; в львівському офісі було зосереджено хаб, куди люди приносили продукти та товари першої необхідності.
Але зовсім скоро стало ясно, що діяльність масштабуватиметься відповідно до запитів військових. Так бренд краси почав організовувати закупівлі снайперських набоїв, рацій та навушників; захисних шоломів; "старлінків" та різних видів засобів безперебійного зв'язку. Один з останніх зборів — вантажівка-тягач для броньованої техніки, яку подружжя вже передало в зону бойових дій.
Напередодні Міжнародного дня боротьби за права жінок Mamash підтримав захисниць зі складу 93-ї бригади "Холодний Яр", яка перебуває в найгарячіших точках, зокрема і в Бахмуті. Команда підготувала для захисниць засоби для волосся і тіла, які були спеціально підібрані для індивідуальних потреб кожної.
Тим часом основна діяльність бренду не зупиняється. "Крім безумовної віри в перемогу, з'являється й непереборне бажання і надалі розвивати український продукт, — кажуть в Mamash. — Шалені темпи, в яких проходить кожен день в час війни, дали нові поштовхи і для розвитку бренду".
"Оскільки ми співпрацюємо з європейськими лабораторіями, очевидно, що процеси запуску нових продуктів ускладнилися, але це не завадило збільшити асортимент і створити прогресивніші засоби для догляду", — кажуть Юлія та Андрій.
Вони продовжують шукати бізнес-рішення, розробляти нові технології виробництва, закуповувати сучасне обладнання і розробляти формули косметичних засобів. "Приємно бачити, що дедалі частіше обирають українські бренди, відкривають для себе якість та сервіс, які може надавати наш виробник", — зізнаються в Mamash. І дякують знаменитостям, які активно підтримують український бізнес: Катерині Осадчій, Маші Єфросиніній, Анні Андрес, Санті Дімопулос, Дарії Квітковій та іншим.
Mamash готує нові косметичні запуски; за оновленнями можна слідкувати в соцмережах.