Український beauty-бренд, який обожнюють знаменитості
Українські beauty-бренди – це привід пишатися країною та її перемогами. Розповідаємо про Mamash, бренд родом зі Львова, який допомагає ЗСУ та випускає разючі засоби
"Ми завжди мали на меті зруйнувати стереотип, що українська косметика не може бути конкурентною на ринку „важкого люксу" або що їй чогось бракує (паковання, дизайну, презентації, якості)", – кажуть засновники Mamash, молоде подружжя зі Львова Юлія та Андрій Васьковичі. Нині пара переконана, що цей стереотип уже зруйнований.
Подружжя багато подорожувало; часті відрядження до Парижа дали натхнення для створення та розвитку власного бренду. "Ми постійно надихалися й доклали всіх зусиль, формуючи престижний імідж українських засобів для догляду за шкірою. Тому Mamash для нас – продукт абсолютно особливий".
Всі консультації з добору засобів проводить лікар-косметолог – достатньо написати в інстаграм-директ.
Mamash засновано 2017 року. Серед поціновувачів бренду – Маша Єфросиніна, Санта Дімопулос, Анна Андрес, Катерина Осадча тощо.
Засоби бренду купують не лише в Україні, а й у США, Канаді, країнах Близького Сходу та в ЄС.
Гасло бренду – "Feel The Magic on Your Skin" – "Відчуй магію на власній шкірі".
Асортимент Mamash – широкий і лаконічний водночас:
- 12 колекцій для обличчя (для шкіри, схильної до акне; для зрілої шкіри; догляд з пробіотиками; антистрес-догляд; догляд з вітамінами в ліпосомах та багато іншого);
- шість колекцій для догляду за тілом, нішеві парфумерні композиції для яких розробили парфумери з Грасса Jean Niel;
- три колекції для догляду за волоссям: з кератином і протеїнами для відновлення пошкодженого волосся, з цінними оліями – для живлення волосся, на основі ніацинаміду – для підсиленого росту та пробудження сплячих фолікулів.
Косметика Mamash не тестується на тваринах, не містить парабенів, спиртів, формальдегідів, SLES/SLS, барвників. Бренд Mamash має ліцензію від провідних європейських лабораторій Infinitec та Chemisches Laboratorium Dr Kurt Richter.
Бренд Mamash підтримує ЗСУ з першого дня війни, зокрема сприяв закупівлі набоїв для снайперів, трахеостомних трубок для підрозділу "Госпітальєри", комплектуючих для автівок бойових підрозділів, речей індивідуального захисту для військових, іншого спеціального обладнання для батальону морської піхоти, а також допомагав збирати кошти для відновлення поранених бійців.
"Коли 23 лютого наприкінці дня ми спілкувалися про планове розширення діяльності, рекламні кампанії та новинки, ми навіть не думали, що вже за кілька днів організовуватимемо збір коштів на набої для снайперів та багато іншого", – згадують засновники. Сьогодні Mamash відкрили Благодійний Фонд "ЮА Вільна", що спеціалізується винятково на співпраці зі Збройними силами Украіни задля швидшої перемоги та відновлення країни.