Всі події
Vogue-бранч у межах Leopolis Jazz Fest
У межах Leopolis Jazz Fest команда українського Vogue влаштувала традиційний бранч, який цього разу було присвячено змінам у модній індустрії, що відбулися за останній рік. Захід розпочався з лекції директора відділу моди Vogue UA Вені Брикаліна, який розповів про те, як шоу Balenciaga в березні 2020 року стало майже пророчим перед стартом глобальної пандемії, як видозмінився стритстайл і які стилі в одязі з’явилися. Потім до нього приєдналися представниці київського ЦУМу — маркетинг-директорка Маруся Коваль і баїнг-директорка Ольга Чайка, які розповіли про зміни у вподобаннях покупців, правила інвестування в одяг і вдалі кейси ЦУМу. Також гості бранча змогли ближче ознайомитися з виробами двох великих б’юті-брендів — компанія Aromateque презентувала гостям свої б’юті-бокси з набором парфумерних мініатюр від найкращих нішевих парфумерних марок, а французький бренд Sisley показав усім, що таке справжній французький догляд. За традицією партнером Vogue-бранча став Bar Mushlya, а за його ігристий настрій відповідав вінний бренд Apostrophe.
Не слідуй за модою — відчувай її