Інший погляд: як минула #VogueUAConference
26 квітня минула друга міжнародна конференція Vogue UA, лейтмотивом якої була тема співіснування моди й бізнесу. У цьому році кількість спікерів збільшилось до вісьмох, а теми ретельно обговорювались редакційною командою конференції Vogue UA.
Cеред спікерів конференції – гучні імена в сучасному fashion-світі: фінансовий та адміністративний директор Hermès Стів Троу, головний fashion-наставник бельгійських дизайнерів Лінда Лоппа, ретейл-консультант Маттео Барді, засновник платформи Arts Thread Алекс Браунлесс і керівник Google Marketing Solutions Ніна Левчук.
Доповідачі на практичних прикладах, демонструючи актуальну статистику ділились інсайдерським знанням з 250 гостями конференції. Від перспектив розвитку ринку розкоші до формування освітньої системи, цінностей мілленіумів і вибудовування діджитал-комунікацій з ними, принципів у визначенні трендів і практики їхньої презентації, експансії на азіатський ринок і глобальних можливостей отримати міжнародну підтримку дизайнерів – експерти торкнулися усіх актуальних на сьогодні тем в індустрії моди.
Данило Вентурі, директор Polimoda, говорив про брендинг підсвідомості, роль спеціалістів в команді бренду і про нові тренди глобалізованого світу; Сара Козловскі, fashion- і дизайн-стратег асоціації CFDA розповіла про синергію моди, бізнесу й освіти; а Ліззі Боурінг, директор департаменту модних показів WGSN, провела брифінг для байерів про тенденції сезону осінь-зима 2017/2018.
Практика проведення таких конференцій привчає глядача до того, що в моді немає готових рішень. Крім важливості й уміння створювати унікальний продукт і бути в цьому вкрай чесним, треба адаптуватися до сучасної швидкості обміну і споживання інформації. Нове покоління креативних директорів приходить з факультетів, де вивчали брендинг і маркетинг, а марки сильні не тільки дизайном одягу, але й дизайном бізнес-стратегії. Від "храмів бажання" в 80-тих ключові модні Доми перетворились на модні бренди з амбіціями глобальної експансії, а тепер вивчають цінності покоління мілленіумів: більше аніж зовнішні фактори і впізнаваність бренду їх цікавить якість, майстерність і позачасовість.
Тренди мають бути практичними і зрозумілими, але оптика для їхнього розглядання максимально широка. І при всьому вмінні адаптуватися до швидкості змін сучасного світу важливо ставити собі питання: "Ми робимо більше, але чи робимо ми це краще?", – у своєму скайп-виступі закликала радниця зі стратегій італійського інституту Polimoda Лінда Лоппа.
Фото: Maria Pavliuk
Читайте також:
Как прошла вторая Vogue UA Conference: Fashion & Business