9 залитих сонцем світлин Іва Сен-Лорана в Марракеші
"У Марракеші я зрозумів, що діапазон кольорів, які я й раніше інтуїтивно використовував, походить з арабського одягу й інтер’єру — джелабів, каптанів і кахельної плитки зуляйдж. Моя робота завдячує цій країні, її сильним гармоніям, її сміливим поєднанням, запалу її творчості. Ця культура стала моєю, але мені було недостатньо просто її ввібрати. Я трансформував її й адаптував для Європи", — міркував Ів Сен-Лоран у 1983 році, через 17 років після того, як потрапив під чари Марракешу й переїхав туди з П’єром Берже. Країна стала для них другою домівкою, місцем для регенерації під променями сонця, хоча б на кілька тижнів.

Ів Сен-Лоран уперше приїхав до Марракешу 1966 року. У мемуарах партнер Сен-Лорана П’єр Берже писав, що в 1960—1980-ті роки вони приїздили до Марокко із вартою заздрості постійністю: двічі на рік на два тижні — 1 грудня та 1 червня. Уже пізніше, в 1980-ті, Сен-Лоран і Берже купили в Марракеші віллу, а потім викупили й "блакитний" сад художника Жака Мажореля, врятувавши його від знищення. Сьогодні в саду Мажорель розміщується музей берберської культури, а по сусідству з музеєм, на вулиці, названій на честь кутюр’є, — музей Іва Сен-Лорана — данина особливим відносинам дизайнера із цим містом.

За матеріалами vogue.fr