КУПИТИ КВИТКИ

Служіння муз: костюми Chanel для відкриття нового сезону Opéra de Paris

Відкриття нового сезону в Паризькій опері за традицією супроводжується гучним гала-вечором. Цього року він відбудеться 27 вересня 2018 року під патронатом Chanel. За звичаєм, запровадженим ще Сержем Лифарем, публіці урочисто представлять балетну трупу, а потім покажуть "Декаданс" знаменитого ізраїльського хореографа Охада Нахаріна. Костюми для Орелі Дюпон і Діани Вишневої створить Карл Лагерфельд.

1937, Габріель Шанель на плечі свого друга, танцівника Сержа ЛифаряPhoto: Jean Moral Brigitte Moral

Будинок Chanel тісно пов'язаний з балетом з часів Дягілєва і його тісної дружби з Мадемуазель. Карл Лагерфельд теж неодноразово співпрацював з хореографами.

Реклама.
1937, Габріель Шанель і Серж ЛифарPhoto: Jean Moral Brigitte Moral

1913 року Мадемуазель з Бой Капелем, любов'ю всього свого життя, випадково потрапила на "Весну Священну" Стравинського. Хореографію ставив Ніжинський, провідний танцюрист і хореограф Дягилевського балету. Згодом Габріель Шанель фінансово підтримувала постановку, яка спочатку здавалася публіці занадто авангардною. Підтримка Шанель залишалася таємницею.

Також Коко Шанель створювала костюми танцюристів. 1924 року – для балету Le Train Bleu (лібрето Жана Кокто, музика Даріуса Мійо, оформлення Пабло Пікассо), названого ім'ям розкішного поїзда, який пов'язував Англію і Париж з Лазурним берегом. У строгому світі балету її силуети плаваючих, гольфістів і тенісистів були ні чим іншим, як революцією. Причому примірки Шанель проводила на танцюристах –щоб одяг не сковував їх рухів. Два костюми збереглися сьогодні в музеї Вікторії і Альберта в Лондоні. Вони пізніше надихнули Карла Лагерфельда на створення купальників в колекції весна-літо 1998 року.

Скетч Карла Лагерфельда

1929-го Габріель Шанель створила костюми для іншої постановки – балету Стравинського "Аполлон Мусагет". Того ж року у співпраці з Сальвадором Далі вона розробляла розкішні костюми, прикрашені горностаєм і коштовностями.

Карл Лагерфельд розробив костюми для двох балетів німецького хореографа Уве Шольца в 1986 і 1987-их, 2009 року – вбрання Олени Гуррджідзе для партії лебедя, що помирає. У майстернях Lemarié на це пішло більше 100 годин роботи і більше 2500 пір'їн.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.