Девід Бекхем запустив власний бренд під музику "ДахаБраха"

Девід Бекхем

Девід Бекхем наслідує дружину Вікторію та запускає власний бренд House 99. Нова марка буде спеціалізуватись на грумінгу для чоловіків, а також засобах для догляду за шкірою та волоссям. Продажі стартують 1 лютого у Сполученому Королівстві, а 1 березня – в 19 країнах в усьому світі. Поки невідомо, чи буде у списку Україна, але привід пишатись вже є. В офіційному відео House 99 використовується трек "Що з-під дуба" українського етно-хаус гурту "ДахаБраха".

Цікаво, що цифра дев'яносто дев'ять у назві марки House 99 не випадкова. За словами футболіста, цей номер відіграє особливу роль в житті Бекхемів, адже саме в 1999 році відбулось одразу декілька важливих подій – весілля з Вікторіюю Бекхем, народження сина Брукліна та перемога рідної команди "Манчестер Юнайтед" в Лізі Чемпіонів.

Реклама.

Читайте також:

Що потрібно знати про фільми-номінанти на "Золотий Глобус-2018"

Фільм тижня: "Найвеличніший шоумен" Майкла Грейсі

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.