Сьогодні мило знову стає популярним. Чому? – Причин безліч.
Мило – це категорія "вічні цінності", один з найстаріших б'юті-продуктів: ним користувалися шумери і вавилоняни (2800 років тому), а рецепти мила Месопотамії збереглися на глиняних табличках. Мило то піддають анафемі (пригадаймо мантру про рН 5.5), то підносять на п'єдестал. Сьогодні мило знову в моді – разом з органічною косметикою, кав'ярнями третьої хвилі і гіпстерськими стартапами. Але не тільки в хайпі справа: у нової популярності мила є і ековідповідальне підґрунтя. Так, зовсім недавно студентка Сент-Мартінса Мі Жу придумала колекцію засобів для ванни, випущену в упаковках з твердого мила Soapack, що утилізуються без залишку. А щоб вміст не контактував з упаковкою, пляшки зсередини заливають тонким шаром бджолиного воску.
Сьогодні брусок мила може коштувати більше ста фунтів – наприклад, Le Savon Lune Illuminating Hydration Bar, Argentum Apothecary. Воно збагачене антибактеріальними і протизапальними інгредієнтами, включає древній вулканічний попіл і глинистий мінерал бентоніт, має властивість очищувати і оздоровлювати шкіру. Чорне мило для вмивання Erno Laszlo коштує близько $60, включає глину чорного моря і вугілля, вирівнює текстуру шкіри, звужує пори. Мило можна купити в комплекті з мармуровою підставкою (Senteurs d'Orient) або мильницею (Hermes). Ним можна напахнити шкіру (Floris, Sisley, Oribe) і створити пишну дрібнодисперсну піну (Claus Porto, Diptyque). І врешті-решт, мило красиво доповнює інтер'єр ванни.