Коли Indie Sleaze знову намагався повернутися в моду (навряд чи хтось узагалі знову купив ті вузькі джинси), давні відвідувачі лондонського клубу Koko зустріли це з певним скепсисом. "Що таке інді-сліз?" — запитала модель Агнесс Дейн, ключова постать епохи, яка, схоже, була збентежена спробами моди перетворити розтріпаний вигляд, цигарки й обтислий денім 2010-х у ностальгічний тренд. Попри короткий сплеск інтересу до естетики Camden Girl — білих майок, бра-топів, сумок Stam, балеток і розаріїв — тренд не набув нової популярності. Врешті, як це могло статися, коли вейпінг став частиною культури, а сонцезахисні фактори обговорюються в пабах?
Однак відродження на дизайнерських мудбордах образів Скай Феррейри, Емі Вайнгауз і Кейт Мосс (привіт, Шоне Макґірр і Аарон Еш!) показало, що в епоху тікток-трендів люди шукають автентичні субкультури, які створюють цілі світи, а не просто миттєві гіти для соцмереж. І саме тому ми бачимо повернення стилю емо, який для багатьох ніколи й не зникав.
"Гендерна розмитість, хаотичність і хронічна присутність в онлайні — у багатьох аспектах емо були попереду свого часу, — каже Емма Хоуп Олвуд, креативна директорка Marc Jacobs, яка любить носити футболку гурту My Chemical Romance, знайдену у продавця Jerks. — Я не здивована, що почалося повернення цієї естетики, і якраз вчасно до нового туру MCR".
PR-спеціаліст із Лондона Антоніо Піньоне погоджується: "Молодь хоче відчути єдність у тому, як ми одягаємось і презентуємо себе. Деякий час здавалося, що треба просто мати "модний" чи "розкішний" вигляд. Тепер люди хочуть сказати щось більше". Як і Олвуд, Піньоне носить ті самі футболки з музичними гуртами, картаті сорочки, худі, джинси та взуття Converse вже два десятиліття. Він пояснює: "Це готова формула, яка ніколи не підведе".
Лора Гокінс, фешн-редакторка Vogue, згадує, як у підліткові роки ходила до Oasis Market у Бірмінгемі за кліпсами для волосся, чорним олівцем для очей і пірсингом. "Я не поверну кліпси для волосся, але люблю нашарування футболок і лонгслівів, разом із Vans", — каже вона.
Серед сучасних ікон стилю, які надихаються емо, — Алекса Чанг. Один із її популярних образів — чорна футболка з логотипом поверх смугастого базового топа, сіра спідниця-плісе й лаковані чоботи до колін. Цей ансамбль спричинив ажіотаж у соцмережах.
Серед брендів, які додають сучасності емо-естетиці, виділяється Chopova Lowena. Їхні унікальні спідниці на карабінах, натхненні альпінізмом і болгарськими традиціями, вже стали хітом. Колекції бренду поєднують готичні, рок й фольклорні мотиви. А шоу славляться різноманітністю — на подіумі з’являються моделі різного віку, гендеру й походження.
Нова популярність емо демонструє, що молодь прагне не лише мати модний вигляд, а й виражати себе. Як завжди, справжнє натхнення в моді приходить з автентичності. "Це повернення говорить нам про те, що люди обирають бути собою, — каже Піньоне, — і це прекрасно".
За матеріалами vogue.co.uk