З настанням морозів, головною зброєю стають шапки, готові захистити від холоду і подарувати відчуття тепла і затишку. У колекціях осінь-зима 2018/19 дизайнери представили широкий вибір цих зимових головних уборів: від класичних моделей в "рубчик" або в'язаних "косами" до величезних хутряних шапок-вушанок і шапок-біні, прикрашених логотипами або об'ємними пухнастими помпонами.
Шапки з помпонами давно перестали бути різновидом виключно дитячих головних уборів. Тепер вони настільки самодостатні, що цілком можуть стати головним елементом зимового образу. Так, Dolce & Gabbana представили кумедні шапки із зображенням котів і смішними вухами, Woolrich створили білосніжну шапку з хутряним помпоном, а шанувальники après ski знайдуть "саме ту" у Missoni і Perfect Moment.
Класична шапка-біні всіх відтінків веселки – безпрограшний варіант у будь-якій ситуації. Її можна одягнути як в повсякденному житті з хутряним пальтом "чебурашкою" або дутим пуховиком, так і на гірськолижному курорті зі спортивним екіпіруванням. Наш фаворит – смарагдова в'язана шапка Gucci.
Тренд на великі і помітні логотипи дістався і до головних уборів. Так, логотип Moncler тепер красується на класичній в'язаній шапці кольору фуксії, Balenciaga зв'язали свій логотип численну кількість разів на поверхні чорної базової шапки, а Levi's представили спортивну триколірну модель.
Замість звичних шапок-біні, в новому сезоні можна скерувати увагу на хутряні шапки-вушанки, причому обов'язково перебільшено великого розміру. У центрі уваги нейлонові, хутряні, мохерові і замшеві моделі як у Fendi, Saint Laurent і Prada.
В'язані смугасті шапки зробили тріумфальний камбек з 70-х. Так, у колекціях Gucci і Kenzo з'явилися різнокольорові теплі моделі, що апелюють до культури адептів руху хіпі. А в колекції Tibi і T by Alexander Wang з'явилися смугасті шапки нейтральних відтінків.