У сучасних годинникових колекціях товщина корпусу – предмет змагання для великих мануфактур. З одного боку, це результат тренда на витончені годинники, які прийшли на зміну брутальним масивним моделям. З іншого – мотивація створювати чудеса мініатюризації: сплощення корпусу вимагає перегляду збірки годинникового калібру. Цього року максимально звужувати годинникарі намагалися механізм з турбійоном.

У нових Octo Finissimo Tb Carbon скелетонізований механізм з турбійоном укладений в корпус з вуглеволокнистого композиту висотою 1,95 мм. Jaeger-LeCoultre представив лінію Master Ultra Thin з емалевими циферблатами красивого синього кольору з трьома моделями: фазою місяця (висота корпусу 10.04 мм), турбійоном (12,3 мм) і вічним календарем (10,44 мм). Piaget у класичній тонкій лінії Altiplano представили модель (висота 4,6 мм) з циферблатом з метеорита зі зміщеним циферблатом і апертурою, в якій помістили турбійон. У класичній колекції Royal Oak марки Audemars Piguet з'явилася брутальна модель з чорної кераміки. На циферблаті – гравірування Tapisserie Evolutive і віконце апертури з турбійоном, висота корпусу 4,46 мм.