У фільмі 1980 року, який зробив Річарда Гіра зіркою — "Американський жиголо" — чоловік Джуліан Кей завжди привертає до себе погляди. І не дарма: він має ледь не бездоганну атлетичну фігуру, володіє шістьма мовами, й завжди слідкує за власним зовнішнім виглядом. Загадковості йому додає неперевершений стильний гардероб, продуманий до найдрібніших деталей. З останнім йому допоміг Джорджіо Армані.
Серед безлічі розкішних костюмів Річарда Гіра, у шафі жиголо є один предмет, який не втрачає своєї актуальності понад 40 років після виходу фільму: його пальто-поло з верблюжої шерсті. "Це був новаторський образ, якщо враховувати те, наскільки жорсткими й структурованими були більшість пальт того часу", — сказав пан Армані. Пальто-поло, яке відрізняється від інших предметів верхнього одягу своїми ширшими гострими лацканами, створює невимушене, але водночас ошатне відчуття.
Походження пальта-поло сягає початку XX століття, коли гравці в поло одягали такий верхній одяг, схожий на халат, щоб зігрітися в перерві між грою. Ці пальта мали бути доволі м’якими, щоб легко ковзати поверх уніформи, але водночас і мати певну структуру, щоб не бути обвислими.
Цікаво, що саме пальто ніколи не з'являється у фільмі — актор одягнув його для того, щоб зробити промо-світлини для фільму. Проте,так склалося, що воно стало найбільш впізнаваною річчю у фільмі після самого містера Гіра. Ім’я Джорджіо Армані ще не було широко відомим на момент виходу фільму, і саме "Американський жиголо" представив світу витончений смак дизайнера і його характерний італійський стиль.