Культурну спадщину Тупака Шакура, який загинув 13 вересня 1996-го, важко переоцінити — він назавжди ввійшов в історію як легендарний репер, актор, активіст, лідер та ікона стилю своєї епохи. Його слова цитують, його фото все ще розміщують на всьому — від толстовок до рекламних щитів, а його шанувальники з радістю заплатять навіть за те, щоб піти на концерт з його голограмою.
В епоху одержимості streetwear і ностальгією за 1990-ми стиль Шакура слугує одним із головних джерел натхнення й прикладом для наслідування. Зі своїм образом поганого хлопця він стояв біля коріння всіляких трендів: татуювання по всьому тілі, недбало зав’язані бандани, окуляри Cartier, пірсинг у носі, золоті ланцюги, денім на денімі — задовго до того, як це стало мейнстримом. У Тупака був чудовий смак, що давало йому змогу віртуозно маневрувати між різними стилями: від елегантності препі до недбалої повсякденності. Багато з образів Тупака актуальні досі й засвідчують, що він випередив свій час у гіп-гопі та моді.
Упродовж свого життя Шакур задавав тренди, допомагаючи вивести в мейнстрим усе — від черевиків Timberland до деніму Carhartt. Репер зробив своє мистецтво частиною високої моди, що започаткувало співпрацю між найкращими виконавцями гіп-гопу й флагманськими брендами. У 1996 році репер вирушив до Мілана для участі в шоу Джанні Версаче, який одягнув Тупака в оксамитовий золотий костюм і випустив його на подіум.
Навіть без гучних лейблів Шакур зміг створити стиль, який витримав випробування часом. Знакові елементи його образів — бандана, зав’язана задом наперед, мішкуватий спортивний костюм Karl Kani, панамки, толстовки, робочі черевики й спортивні майки. Його стиль — це мікс комфортної маскулінності й упевненості в собі. Він носив речі, здавалося б, навмання: жилети, фланель, джинсові й камуфляжні куртки, пуловери поверх інших пуловерів. Він міг носити зшитий на замовлення костюм без сорочки, роблячи це нормальним сарторіальним жестом.
Тупак Шакур міг одягнути все що завгодно й змусити будь-яку річ мати доречний вигляд, а всіх навколо — хотіти носити те ж саме. І через десятиліття його вплив не слабшає.